Hvad er forskellen på en lupo årgang 2002 og 2005

Forummet hvor der snakkes biler
D. F.
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 18:31
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad er forskellen på en lupo årgang 2002 og 2005

Indlæg af D. F. »

ph. skrev:
D. F. skrev:Hmm Så svært er det jo heller ikke at styre en gearstang!!!
He he, åbenbart, siden det skulle ændres.
Hvis problemet er at Vw's kunder ikke har magtet at smide deres bil i "R" så kan man jo undre sig over at de overhovedet har et kørekort!!
Hvor SVÆRT er det lige det er at ramme "R" ????
du kommer kørende i D, ser efter at du ikke er til gene for den øvrige færdsel ...trækker evt. ud til siden, bremser, holder bremsen nedtrådt og rykker gearstang frem i N, trykker knappen ned, rykker gearstangen ET hak frem til "R", ser efter at der er frit bagude og i den retning du har tænkt dig at bakke, slipper bremsen og Yess bilen bakker ...med mindre der er et teknisk problem...
Hvori er det at problemet består/ Hvad gjorde de da de kørte Golf III med aut.gear
satte den i P, undrede sig over at bilen ikke bakkede, opdagede fejlen, kiggede sig, godt rød i hovedet, rundt for at se om der var nogen der havde opdaget fejlen, satte bilen i "R", glemte at kigge efter børn bag bilen, bakkede, bremsede hårdt op da de kom i tanke om at de havde glemt at kigge efter børn, Lyttede efter gråd... ,ingen gråd=fortsatte med at bakke...??

He he he he grineren :-)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad er forskellen på en lupo årgang 2002 og 2005

Indlæg af ph. »

D. F. skrev:
ph. skrev:
D. F. skrev:Hmm Så svært er det jo heller ikke at styre en gearstang!!!
He he, åbenbart, siden det skulle ændres.
Hvis problemet er at Vw's kunder ikke har magtet at smide deres bil i "R" så kan man jo undre sig over at de overhovedet har et kørekort!!
Hvor SVÆRT er det lige det er at ramme "R" ????
du kommer kørende i D, ser efter at du ikke er til gene for den øvrige færdsel ...trækker evt. ud til siden, bremser, holder bremsen nedtrådt og rykker gearstang frem i N, trykker knappen ned, rykker gearstangen ET hak frem til "R", ser efter at der er frit bagude og i den retning du har tænkt dig at bakke, slipper bremsen og Yess bilen bakker ...med mindre der er et teknisk problem...
Hvori er det at problemet består/ Hvad gjorde de da de kørte Golf III med aut.gear
satte den i P, undrede sig over at bilen ikke bakkede, opdagede fejlen, kiggede sig, godt rød i hovedet, rundt for at se om der var nogen der havde opdaget fejlen, satte bilen i "R", glemte at kigge efter børn bag bilen, bakkede, bremsede hårdt op da de kom i tanke om at de havde glemt at kigge efter børn, Lyttede efter gråd... ,ingen gråd=fortsatte med at bakke...??

He he he he grineren :-)
Ja ja grin bare... :)
Jeg syntes et eller andet sted at det er skræmmende...!
D. F.
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 18:31
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad er forskellen på en lupo årgang 2002 og 2005

Indlæg af D. F. »

Jamen det er det da også ;-) men nu laver man jo mange ting for at gøre "livet lettere" for bilejere. Ting som forhåbenligt ikke skulle være nødvendigt for at folk fremføre deres køretøj forsvarligt, men stadig er populært. Jeg jo nok fordi folk laver en masse "Hov.....fuck.....bare der ikke skete noget...."

Baksensor, afstandsholdende fartpilot, tågelys der tænder ved svingning osv....

Grunde til jeg skrev "grineren" var faktisk jeg syntes det var skide godt skrevet ;-)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad er forskellen på en lupo årgang 2002 og 2005

Indlæg af ph. »

D. F. skrev:Jamen det er det da også ;-) men nu laver man jo mange ting for at gøre "livet lettere" for bilejere. Ting som forhåbenligt ikke skulle være nødvendigt for at folk fremføre deres køretøj forsvarligt, men stadig er populært. Jeg jo nok fordi folk laver en masse "Hov.....fuck.....bare der ikke skete noget...."

Baksensor, afstandsholdende fartpilot,
kan jo være meget praktisk når man har valgt en bil hvor man ikke kan se bagud, og kan da kun sige at jeg ser frem til den dag hvor afstandsholder til fartpilot bliver tilvalg til AP-fartpilot

tågelys der tænder ved svingning
Kan jeg tilgengæld ikke se det fornuftige i men nu har jeg heller ikke selv kørt med det men har tilstrækkeligt mange gange holdt og skulle ind i rundkørsler hvor en klaphat med det lort monteret har været på vej rundt
og kommet kørende af en landevej hvor en er kommet ud fra en sidevej på venstre hånd og drejet ud i modsat retning af hvad jeg kommer kørende =han kører imod mig skråt op fra sidevejen med en (og/ eller i en bil der er så blød i undervognen at den hæver fronten kraftigt ved acc. at) tågelygte der lyser direkte ind i mine øjne Det er IKKE specielt Fedt!!!
ved ikke HVEM der har fundet på det men han/hun har helt klart haft en dårlig dag da den beslutning blev taget og den i EÙ der har siddet og godkendt det skulle HELT KLART tages fra jobbet og alle hans/hendes godkendelser skulle gennemgåes og evt.. omstødes!!!



Grunde til jeg skrev "grineren" var faktisk jeg syntes det var skide godt skrevet ;-)
:)
Besvar