Jeg er ved at montere radio i min lupo, men kan kun se ledninger til højtalere i venstre side?er der nogen som ved hvor

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Jeg er ved at montere radio i min lupo, men kan kun se ledninger til højtalere i venstre side?er der nogen som ved hvor

Indlæg af Fbn »

:?:
Brugeravatar
Madsls
Indlæg: 204
Tilmeldt: man 28. sep 2015 18:34
Geografisk sted: Randers kommune

Re: Jeg er ved at montere radio i min lupo, men kan kun se ledninger til højtalere i venstre side?er der nogen som ved h

Indlæg af Madsls »

Der skulle gerne være 2x iso stik, et til højtalerne og en til strøm, eller så det i samme iso stik, hvor strøm og højtaler er sammensat i.

Ja, mine stik i min var klippet i strømmen, så jeg måtte skaffe et nyt iso stik og lode det sammen, så jeg have et fungerende iso stik igen og ikke et som var sammensat med muffer.
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Jeg er ved at montere radio i min lupo, men kan kun se ledninger til højtalere i venstre side?er der nogen som ved h

Indlæg af Fbn »

Tak for svaret, jeg har nu fundet fejlen, en ledning som var klippet over og nu virker det som det skal.
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Jeg er ved at montere radio i min lupo, men kan kun se ledninger til højtalere i venstre side?er der nogen som ved h

Indlæg af Qaxius »

Du skal lyddæmpe dine døre.

Se evt i FAQ.
Det giver mindre vejstøj på motorvejen og meget bedre musik.
Især dybden i musikken bliver forbedret.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Besvar