udseende på siden

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

udseende på siden

Indlæg af ph. »

Hey

Er det kun hos mig, at designet er gået helt galt og at div. funktioner er rykket over i en boks som først skal åbnes
Hvis ikke... Hvorfor har siden ændret udseende
Hvis... Hvad gør jeg for at få den oprindelige tilbage
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: udseende på siden

Indlæg af Thore J »

Nope.. jeg tænkte også hvad f..... !!!!!
Det er helt tilbage til basic phpBB..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

Der er blevet opdateret til seneste phpBB version 3.1.5, uden at undertegnet har været OBS på at den gamle style vi brugte ikke er kompatibel med denne version. Der arbejdes på sagen.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Re: udseende på siden

Indlæg af manuela »

Hjemmesiden er total ødelagt , hvad sker der ????? meget trættende at kigge på ,lysten til at lige kigge på siden er faldet drastisk, håber vi får den 'gamle' hjemmeside tilbage , den var perfekt , hvorfor ødelægge noget der fungere godt ? forstår det ikke .Vh Michael
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: udseende på siden

Indlæg af Rasbi »

manuela skrev:Hjemmesiden er total ødelagt , hvad sker der ????? meget trættende at kigge på ,lysten til at lige kigge på siden er faldet drastisk, håber vi får den 'gamle' hjemmeside tilbage , den var perfekt , hvorfor ødelægge noget der fungere godt ? forstår det ikke .Vh Michael
Læs nu hvad admin skriver ^. Det er en fejl som bliver rettet.
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

Alt EDB SKAL opdateres, dette er også tilfældet med phpBB (dette board) så det er da store sager at det kun er udseendet der er ændret, og ikke hele siden der er "forsvundet" :-)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

Ja alt data er skam intakt.... det er kun den visuelle del som halter, samt gsearch der skal kigges på igen. phpBB har fuldstændig endevendt strukturen...
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

Det er bl.a. derfor, jeg afholder mig totalt, fra at rode med det :-)
Bare jeg får "Vis ulæste indlæg" tilbage, så er jeg nogenlunde tilfreds.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

Den er under "hurtige links" eller direkte link her: search.php?search_id=unreadposts
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: udseende på siden

Indlæg af Thore J »

manuela skrev:Hjemmesiden er total ødelagt , hvad sker der ????? meget trættende at kigge på ,lysten til at lige kigge på siden er faldet drastisk..
:lol: :lol: :lol: Så er det da vist heller ikke værre ...

Personligt så er jeg her pga. interessen i 3L'erens tekniske finurligheder og ikke for den æstetiske oplevelse, men vi behøver selvfølgelig ikke alle have samme grund til at komme her..

Jeg er glad, så længe alle de gamle tråde stadig er her, alt derudover er bonus :D

Stor ros til dem som holder forum kørende, godt arbejde :)
Senest rettet af Thore J ons 5. aug 2015 13:07, rettet i alt 1 gang.
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: udseende på siden

Indlæg af doktorfrank »

+1
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

sussi skrev: Bare jeg får "Vis ulæste indlæg" tilbage, så er jeg nogenlunde tilfreds.
Sussi
Den er nu trukket ned i "navbaren" så man ikke skal ind i den drop down menu for at finde den. Næste skridt bliver gsearch.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: udseende på siden

Indlæg af doktorfrank »

Voffer er min Avatar lavet om til et ?…alså, ka man sie!
Å nu ville jeg så sætte min sædvanlie smiley….de er osse væk
Va sker der, mand?
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

doktorfrank skrev:Voffer er min Avatar lavet om til et ?…alså, ka man sie!
Å nu ville jeg så sætte min sædvanlie smiley….de er osse væk
Va sker der, mand?
:D :D Syntes du du skulle sætte et billede ind af dine fine vogn som avatar eller noget :)

Der er da smileys som der altid har været :)
Skærmbillede 2015-08-14 kl. 18.27.25.png
Skærmbillede 2015-08-14 kl. 18.27.25.png (62.99 KiB) Vist 12617 gange
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

:lol: :lol: Til venstre for udfør er der et felt der hedder "Komplet skrivefelt & vis prøve" så får du alle muligheder.
Denne udgave af phpBB har valgt "Hurtig svar" som default :cry: :cry:
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: udseende på siden

Indlæg af Kim B Olesen »

ja det er fandme fedt at der er nogle der har evner og energi til at holde det kørende herinde :D

Den begynder da også lidt at ligne igen ;)
Der kan slet ikke vendes tilbage til nogenlunde som før eller hvad ?
En positiv ting er at det virker bedre på mobilen på denne måde ;)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

Vi bruger phpBB ( https://da.wikipedia.org/wiki/PHP )
Dette kan bruges i sin grundlæggende form, men man kan også lægge forskellige "skin" på.
phpBB skal ligesom alt andet opdateres jævnligt, og da Klavs opdatere sidst, var resultatet at det skin vi brugte tidligere, ikke var kompatibelt, med den nye udgave af php.
Der er nu lavet en del tilretninger og det eneste der mangler er det fine Google søgefelt, der var på den gamle side.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: udseende på siden

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg ved ikke om det kun er mig, men skal i andre også trykke to gange hvis i fx skal ind i teknik :?
Kan man selv ændre det ?
Senest rettet af Kim B Olesen lør 15. aug 2015 22:17, rettet i alt 1 gang.
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

Et tryk er nok her :)
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: udseende på siden

Indlæg af Kim B Olesen »

Også på ipad/mobil ?
Besvar