Centrallås installation

Alt vedrørende teknikken på 3L
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Centrallås installation

Indlæg af kvist93 »

RingenesHerre skrev:Hvad vej har i trukket ledningerne til bagklappen?
Jeg har trukket dem hele vejen fra bunden af a-stolpen til toppen af klappen.. Det tager lidt tid men intet problem. :)
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
RasmusKlok
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 28. aug 2014 08:53
Geografisk sted: Sjælland

Re: Centrallås installation

Indlæg af RasmusKlok »

Er der nogen der kunne lave eller har en guide til at montere central lås? Jeg har aldrig prøvet det før, og har et brændende ønske om at få monteret en :)
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Centrallås installation

Indlæg af Mdo227 »

Hvis det er orginal centrallås kan jeg være behjælpelig, har dog ingen erfaring med kina fusk :P
RasmusKlok
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 28. aug 2014 08:53
Geografisk sted: Sjælland

Re: Centrallås installation

Indlæg af RasmusKlok »

Hvor skaffer man sådan en original central lås? :)
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Centrallås installation

Indlæg af Vyffe »

Hos VW måske..?
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Centrallås installation

Indlæg af Andreasf »

..eller VAGtech, men det er ret dyrt ift. Kina'erne.
vi har c-lås fra Kangal Styling i tre biler - de kører sgu fint og de er nemme at montere.

Dog vil jeg anbefale en original aktuator fra VW til bagklappen (og check lige, at din lås deromme har arm til c-lås, ellers skal du ha' skiftet noget der), da det er super nemt.
Vores den sorte har en kina siddende deromme .. og helt godt er det ikke, men det virker..
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Centrallås installation

Indlæg af Mdo227 »

Andreasf skrev: Dog vil jeg anbefale en original aktuator fra VW til bagklappen (og check lige, at din lås deromme har arm til c-lås, ellers skal du ha' skiftet noget der), da det er super nemt.
Jeg skiftede bagerste to dele af låsen da jeg byggede min om. der sidder en klips med fjeder og holder det hele sammen. når dne er pillet af har man på en ikke-CL lås et metal beslag som er hægtet sammen med den der vippe-arm som låser/låser op. På en CL-lås har man et større sort plast beslag som hægtes til vippe-armen og motoren. at bytte delene over er ingen sag, bare man sørger for at begge låse er låst op når man bytter delene ud, ellers bliver det tricky at få dem til at ligge rigtigt.
Segadora
Indlæg: 93
Tilmeldt: fre 30. jun 2017 21:39
Geografisk sted: Køge

Re: Centrallås installation

Indlæg af Segadora »

Mdo227 skrev:
Andreasf skrev: Dog vil jeg anbefale en original aktuator fra VW til bagklappen (og check lige, at din lås deromme har arm til c-lås, ellers skal du ha' skiftet noget der), da det er super nemt.
Jeg skiftede bagerste to dele af låsen da jeg byggede min om. der sidder en klips med fjeder og holder det hele sammen. når dne er pillet af har man på en ikke-CL lås et metal beslag som er hægtet sammen med den der vippe-arm som låser/låser op. På en CL-lås har man et større sort plast beslag som hægtes til vippe-armen og motoren. at bytte delene over er ingen sag, bare man sørger for at begge låse er låst op når man bytter delene ud, ellers bliver det tricky at få dem til at ligge rigtigt.
Har du nogen reservedels billeder?
Besvar