Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
Besvar
Muddi55
Indlæg: 24
Tilmeldt: lør 7. feb 2015 15:33
Geografisk sted: Næstved

Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Muddi55 »

Jeg vil høre om vi ikke skal oprette en facebook gruppe som vi kan bruge.

I alm. daglig dags brug, synes jeg at facebook virker meget nemmere og bruge og deres mobil app fungere meget bedre end Tapatalk.
Jeg ved ikke om emnet har været oppe i klubben før, men vil folk være friske på at bruge den?

Der er en masse andre bil mærke klubber, som allerede er kommet på facebook og det fungere ret godt.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Thore J »

Facebook er hyggeligt, men det duer slet ikke som forum - der er ikke mulighed for opdeling, sortering, overblik over tråde osv..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af sussi »

+1
Sussi
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af 383CI »

Jeg er helt enig i de 2 foregående indlæg, FB dur ikke til det, og iøvrigt heller ikke til 99,99% af de andre ting FB bruges til.

En af verdens største poser varm luft, men det er heldigt den er så stor så den kan rumme alle tåbelige selfies og opslag om alt fra kager til de dårlige (og store) maver de giver. Kagerne altså.

Desuden er der INGEN fornuft i at skrede den viden der er samlet om Lupo 3L ud på flere platorme. En af styrkerne er jo det hele er samlet her, personligt ville jeg være temmeligt ked af at skulle igennem kager og hundelufteri for at finde ud af hvad luftfilterkassen hedder f.eks.

Så nope, Lupo 3L her og kager og hunde på FB.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af KMDTHY »

Enig. Facebook er mere uoverskueligt. God til tjit tjat, ikke andet. Der er ingen struktur overhovedet.

Jeg er medlem af skoda klub derinde.... og hold da op hvor er der mange ligegyldige indlæg.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af doktorfrank »

Måske dette kan hjælpe mig over min dårlige samvittighed mht FB - hvor jeg har en profil og med skam at melde ofte opdager, at nu er der igen gået en måned, uden at jeg har gidet at checke de mange nye og "interessante opslag" på min væg.
Omvendt er jeg, som nogle måske har opdaget, tit på dette forum flere gange om dagen. Fordi indlæggene for det meste er focuserede og meningsfulde.
Sådan vil jeg foretrække, at vi fortsætter. Jeg er opmærksom på, at FB-forslaget er ment som et supplement, ikke en erstatning. Og hvis nogen har lyst til at bruge FB til noget med deres Lupo (eller kage) synes jeg, at det skal de da bare gøre. Men det bliver uden min deltagelse.
:geek:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Rasbi »

Muddi55 skrev:Jeg vil høre om vi ikke skal oprette en facebook gruppe som vi kan bruge.

I alm. daglig dags brug, synes jeg at facebook virker meget nemmere og bruge og deres mobil app fungere meget bedre end Tapatalk.
Jeg ved ikke om emnet har været oppe i klubben før, men vil folk være friske på at bruge den?

Der er en masse andre bil mærke klubber, som allerede er kommet på facebook og det fungere ret godt.
Jeg synes også vi skal holde det adskilt, men jeg savner tit en "like"-knap :D Så man er fri for at skrive "+1" :D
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Robert
Indlæg: 319
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 07:50
Geografisk sted: Borre Møn

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Robert »

Kan ikke være mere enig.
har aldrig været på facebook og kommer det heller aldrig.
Muddi55
Indlæg: 24
Tilmeldt: lør 7. feb 2015 15:33
Geografisk sted: Næstved

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Muddi55 »

Godt og høre jeres mening og den eneste grund til jeg forslår facebook er deres mobil app. Den virker bare når man er på farten.. :D
Nu er jeg ny her på siden men jeg synes, at det er ret bøvlet og kigge med her på siden via min mobil.

Når jeg skal se min indbakke, er det bare bøvlet at jeg skal åbne safari og indtaste mine oplysninger hver gang..
Michael Munk
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Michael Munk »

Tapatalk virker fint for mig, på mine mobilenheder. Jeg mener heller ikke at man skal over på FB når man har et velfungerende forum.
Venlig hilsen
Michael Munk
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Rasbi »

Jeg bruger bare safari på iOS til at browse lupo3lklubben. "aktive emner" er under hyppigt besøgte på min telefon, så det går rimelig nemt. Har du ikke autoudfyld på dine adgangskoder?
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Muddi55
Indlæg: 24
Tilmeldt: lør 7. feb 2015 15:33
Geografisk sted: Næstved

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af Muddi55 »

Jo det har jeg, men jeg synes ikke at den husker det på denne her side..

Man kan vel ikke se sin indbakke på Tapatalk?
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Lupo3lklub.dk facebook gruppe

Indlæg af ph. »

pas
bruger ikke tabertalk
går bare ind helt alm. http://www.luposv.
skal bare trykke på L så kommer den selv op med l3l/vis nye indlæg som forslag og så vælger jeg selv.f. den ;)
er faktisk nemmere at gå på via tlf. end via comp. for min comp. gider ikke lade mig være logget ind så den proces skal man igennem hvergang man har været væk i X-tid ...husker dog bruger og kode men man skal stadig selv logge ind ...virker som om at den ikke opdager at man sætter kryds i feltet om evig logind


FB Sucks big time som bilforumside
Besvar