Mit seneste påfund! :)

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Mit seneste påfund! :)

Indlæg af kvist93 »

Halløj folkens!

Jeg har i dag fået monteret et nyt visker system bag på lupo'en :)

Jeg har monteret en viskerarm fra en ford mondeo, og dertil lavet sprinklerdyse monteret i stoplygten fra en fiat 500.

Jeg kunne sagtens have monteret GTI aerotwin, men jeg havde mulighed for dette ifb. med mit arbejde :)

Ville bare dele det med andre til inspiration :)

-Kvist
ImageUploadedByTapatalk1426017896.893963.jpg
ImageUploadedByTapatalk1426017896.893963.jpg (197.97 KiB) Vist 5348 gange
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af Kim B Olesen »

Fedest - ser godt ud, så er man også fri for det problem med sprinklerrøret der knækker :)
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af kvist93 »

Kim B Olesen skrev:Fedest - ser godt ud, så er man også fri for det problem med sprinklerrøret der knækker :)
Tak! Du har helt ret, og så visker den faktisk også en del mere end original viskeren.
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af Thore J »

Ja, og man er også fri for at den originale dyse nærmest ikke kan ramme vinduet, uanset hvad man gør...

Super fin ide :)
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af KMDTHY »

FEDT! Lav en guide 8-) :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af kvist93 »

KMDTHY skrev:FEDT! Lav en guide 8-) :)
Hvad mener du med en guide, det er da lige til :)
Er det nogen der vil have en guide?
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af ph. »

kvist93 skrev:
KMDTHY skrev:FEDT! Lav en guide 8-) :)
Hvad mener du med en guide, det er da lige til :)
Er det nogen der vil have en guide?
ja da! med billeder af lygte og en video af montering af viskermotor og selv.f. med varenr. und alles :ugeek:

Jeg er ligeglad vil hellere ha en guide til at montere en glasprop (istedet for den visker som alligevel aldrig bliver brugt ....Har 2.sidespejle som bliver brugt flittigt indvendigt spejl, bagrude og sideruder kunne godt blændes af/ meget mørktones hvis det stod til mig! --->>kan dog godt se det fornuftige i at bagvedkørende kan kigge igennem bilen for at se forankørendes bremselys<<-- men personligt har jeg intet at bruge bagruden til) som ikke er utæt ....har dog ikke prøvet at montere en endnu så ikke sikkert at det er så svært at det kræver en guide
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af kvist93 »

ph. skrev:
kvist93 skrev:
KMDTHY skrev:FEDT! Lav en guide 8-) :)
Hvad mener du med en guide, det er da lige til :)
Er det nogen der vil have en guide?
ja da! med billeder af lygte og en video af montering af viskermotor og selv.f. med varenr. und alles :ugeek:

Jeg er ligeglad vil hellere ha en guide til at montere en glasprop (istedet for den visker som alligevel aldrig bliver brugt ....Har 2.sidespejle som bliver brugt flittigt indvendigt spejl, bagrude og sideruder kunne godt blændes af/ meget mørktones hvis det stod til mig! --->>kan dog godt se det fornuftige i at bagvedkørende kan kigge igennem bilen for at se forankørendes bremselys<<-- men personligt har jeg intet at bruge bagruden til) som ikke er utæt ....har dog ikke prøvet at montere en endnu så ikke sikkert at det er så svært at det kræver en guide
Jeg skal nok, jeg skal nok :)

Jeg får taget nogle billeder, men for at det ikke bliver misforstået har jeg altså ikke skiftet viskermotoren, kun visker armen.
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Mit seneste påfund! :)

Indlæg af ph. »

kvist93 skrev:
Jeg skal nok, jeg skal nok :)

Jeg får taget nogle billeder, men for at det ikke bliver misforstået har jeg altså ikke skiftet viskermotoren, kun visker armen.
ok ja så er det jo lidt nemmere :ugeek: så tror jeg godt du kan undlade filmen :mrgreen:
Besvar