billeder af abs ledninger

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
Chrid-51
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør 1. feb 2014 16:44
Geografisk sted: 9500 hobro

billeder af abs ledninger

Indlæg af Chrid-51 »

hej har monterert gevind undervogn på luppen. og var til syn med den synsmanden konstaterede så af abs ledning og bremseslange foran ramte hinanden mit problem er så jeg slet ikke kan se hvordan .... den ledning er monteret orginalt. jeg har taget den origanle holder af de oginale stødæmpere og minteret på de nye. men jeg kan ikke få dem til af lade være med af røre hinanden bare lidt så nu spørger jeg jer om i kan sende nogle billeder af hvordan de er orginalt monteret. eller ennu bedre jeres løsning på gevind undervogn :) god weekend her fra :)
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: billeder af abs ledninger

Indlæg af Bandit »

Nu har jeg ikke monteret en gevind undervogn (endnu), men kan det ikke klares med en simpel strips?
Ulven kommer, ulven kommer
Chrid-51
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør 1. feb 2014 16:44
Geografisk sted: 9500 hobro

Re: billeder af abs ledninger

Indlæg af Chrid-51 »

Mit problem ligger af af afstanden mellem fjeder skål på de orginale og gevind stykket starter langt længere nede. Samt Støddæmpere på gevind undervognen er kortere men et billede af de originale kunde måske hjælpe mig med af få en idé til hvordan jeg kan sætte dem på gevind undervognen.

Altså selve holderen til ledning var støre i diameter en på gevind undervognen så jo den kan bare få nogle strips :-)
Min undervogn er den der billige fk Street. Nok også derfor der er sparet på holde.

Jeg overvejer kraftigt af lave min egen holder sådan syns manden bliver glad og tilfreds :-)
Besvar