lydproblemer

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

lydproblemer

Indlæg af lotus »

Alle højttalere er pludselig begyndt at skratte ved kørsel i morges. I går ingen problemer.

Det er samtlige højttalere i begge sider. Det er ikke antenne eller signal, da de også skratter ved cd afspilning.
Det lyder mæørkeligt hvis alle højttalere er gået på samme tid.

Forslag til løsning modtages med tak

vh Jesper
Brugeravatar
Andreas K
Indlæg: 225
Tilmeldt: ons 24. apr 2013 10:57
Geografisk sted: København

Re: lydproblemer

Indlæg af Andreas K »

Jeg har en gang været udsat for højttalere pludselig skrattede samt der kom hyle lyd i takt med omdr. ligesom om det var generator støj og skratten. det forsvandt med en anden cd afspiller. Så det var nok et støjfilter eller noget i afspilleren der var dødt.

Så måske du kan låne en radio, eller har en ekstra, du lige kan prøve med først :)
ellers har jeg en du hellere end gerne må låne, det er nok bare en helt almindelig blaupunkt radio.
Vw Lupo 3L 2002. Udstyr : Aircondition, Servo, ESP, Kopholder, Fartpilot og Højde just. førersæde
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

Re: lydproblemer

Indlæg af lotus »

Hej Andreas
tak for svaret

Jeg har en anden jeg kan prøve med.
Det vil jeg forsøge

vh Jesper
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: lydproblemer

Indlæg af Qaxius »

Hvis dine døre ikke er lyddæmpede, så rasler de sgu alligevel.
Du ved det bare ikke, fordi du bare tænker at "sådan er de originale højtalere nok bare".

Men du kan få ufattelig god og dyb lyd, ved at lyddæmpe dørene.

Se mine emner omkring dette.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Besvar