Gevindundervogn?

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Gevindundervogn?

Indlæg af MichaelSmed »

3LMadsen skrev:Det har været plug&play de gange jeg har monteret. Mener at der en af gangene manglede en holder til abs sensor kablet, men med strips, så kom det også til at sidde hvor det skulle - og den blev også synet med det :)
Genialt, mange tak!
Det gjorde min søgning på ny undervogn 15 gange lettere :D
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Re: Gevindundervogn?

Indlæg af Jakob J »

Genopliver lige den her.

Iflg. FK's hjemmeside er det kun den her der passer:

http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/G ... -2005.html

Silverline osv. er ganske rigtigt mærket 6E, men er IKKE godkendt til 3L. Dvs. kun FSI.

Nogen der har erfaring med den ovennævnte undervogn? Er det en "sten" at køre på??

Havde en FK gevindundervogn på min gl. Golf2 i mine unge dage. Den var sgu for hård til min smag...
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Re: Gevindundervogn?

Indlæg af Jakob J »

I øvrigt interessant at NV-Autodele sælger undervogne til 3L, som end ikke er godkendte af producenten...

http://www.nv-autodele.dk/shop/gevindun ... 625c1.html
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Gevindundervogn?

Indlæg af Qaxius »

Det er sgu da billigt.
Min Lupo er lige så blød som min Audi A4 1,6 98 og den var dælme blød.
Men min Lupo krænger rigtig meget i sving, så hele bilen "vælter" indeni.
Har haft bilen på lift og det lader ikke til at der er noget galt med krængningsstabilisatorene.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Besvar