Hvem er "sussi"

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Hvem er "sussi"

Indlæg af Clayton »

har hørt at "sussi" er et hankøn!??? hvorfor så "sussi" ?? ;) ;)
Hader FB :roll:
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af 383CI »

Fordi "sussi" er et nickname. Jeg er jo heller ikke en motorstørelse, eller et rummål for den sags skyld.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af Lars Larsen »

Nickname eller ej, så henviser Sussi altid til en hjemmeside "VerdensNavle" som indehaves af en radioamatør som mig selv og som er et Mekka for tilhængere af styresystemet linux mm. Jeg har en opfattelse af at det er "XYL" og "OM" der arbejder meget tæt sammen, men jeg kan tage fejl.

Igennem tiden har jeg nu kendt flere piger der gik meget op i deres biler og ikke veg tilbage for selv at tage fat i en skruenøgle så jeg finder det mere som et frisk pust end underligt.

Uanset hvad der gemmer sig bag det nickname har jeg stor agtelse for den indsats der ligger bagved.

/Lars
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af Clayton »

383CI skrev:Fordi "sussi" er et nickname. Jeg er jo heller ikke en motorstørelse, eller et rummål for den sags skyld.
haha.... :-)
Hader FB :roll:
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af Clayton »

Lars Larsen skrev:Nickname eller ej, så henviser Sussi altid til en hjemmeside "VerdensNavle" som indehaves af en radioamatør som mig selv og som er et Mekka for tilhængere af styresystemet linux mm. Jeg har en opfattelse af at det er "XYL" og "OM" der arbejder meget tæt sammen, men jeg kan tage fejl.

Igennem tiden har jeg nu kendt flere piger der gik meget op i deres biler og ikke veg tilbage for selv at tage fat i en skruenøgle så jeg finder det mere som et frisk pust end underligt.

Uanset hvad der gemmer sig bag det nickname har jeg stor agtelse for den indsats der ligger bagved.

/Lars
HØRT :-)
Hader FB :roll:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af KMDTHY »

Så vidt jeg kan se via DK hostmaster er det Ejvind der står bag "sussi" - hvordan det nickname er opstået er han nok selv den bedste til at svare på :-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
diskoboy
Indlæg: 480
Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:59
Geografisk sted: Midtsjælland

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af diskoboy »

Jeg arbejder heller ikke på et diskotek mere, men jo godt hedde diskoboy :)
Nu uden det grå lyn...
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af sussi »

Det ene nick kan vel være lige så godt som det andet ;) ;)
Sussi (efterlønner) er den person af hunkøn der købte en brugt 3L for snart 8 år siden og oprettede en profil på lupo3lklub.dk, i 2005 købte hun en spritny 3L. Sussi er teknisk anlagt og laver småreparationer, skifter hjul m.v. hjælper folk med mindre computerproblemer, laver frivilligt arbejde for hjælpeorganisationer m.m.
Ejvind (efterlønner) er computernørd, men det kniber desværre med at følge med i alt det nye (kører dog Ubuntu 10-1 og Win7) hobbymekaniker og indehaver af mindst 1 veteranbil af gangen (pt. VW 1303). Licenseret radioamatør A licens, samt involveret i en hel del frivilligt arbejde.
I starten havde vi hver vores profil, men blev enige om at e'n var nok, og det blev så Sussi.
Det er Ejvind der har lavet alle guider, og står for de fleste indlæg.
Lidt mere info her:
http://www.verdensnavle.dk/hvem.html
Håber hermed at have tilfredsstillet alles nysgerrighed ;)

Ps. Siden indlægget blev skrevet, er vi begge blevet folkepensionister, og har mere travlt, end vi nogensinde før har haft :-) :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem er "sussi"

Indlæg af Clayton »

Yes...tak for det! :-)
Hader FB :roll:
Besvar