maling af nederste front og bagkofanger

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af hot_fifty »

Hej.

Min Lupo er sølv (moonsilver), men den er ikke lakeret i bunden af fronten og bagpå. Da det er ubehandlet, vil folie ikke holde.

Mit spørgsmål er så, om det er super bøvlet at afmontere eller er det bare et par skruer i skærmene (af med fælgene) og i motorrum?

Vil gerne have min Lupo sommerklar :)
Vedhæftede filer
2436826-vw-lupo-1_2-tdi-3l.jpg
2436826-vw-lupo-1_2-tdi-3l.jpg (72.17 KiB) Vist 5180 gange
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af hot_fifty »

for hvis det er super bøvlet så orker jeg det ikke :/

har læst mig frem til at de okay nemme at få af. Den delene skilles af, således at det kun er de nederste dele der bliver malet? Som man kan se på mit billede så er det øverste af fronten(og bagpå) malet
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Brugeravatar
Papseman
Indlæg: 55
Tilmeldt: lør 7. aug 2010 12:32
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af Papseman »

Det er slet ikke en umulig opgave, men du skal have afmonteret dine kofangere, de er klipset sammen, og det kræver bare lidt snilde at skille det hele ad.
Køre i nok dk´s sprødeste Lupo 3L Hel omlakeret i perlemor hvid med Blank sorte detaljer.
Alt oem udstyr er installeret.
Import fra De.
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af hot_fifty »

tusind tak for svar. håber at kunne skille dem ad, og så smide de nederste dele til maler og stadig køre rundt med kofangerne (altså de øverste dele)
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af sussi »

Køb 2 (ekstra) løse dæksler til dine tågelygter og få dem malet samtidigt, det er surt at tabe en der er malet, da en ny altid er sort.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af hot_fifty »

tak sussi. vil jeg gøre :), den ene er faktisk også mistet en del af de der klemmer

kan du linke til en shop eller noget? kan ik rigtig finde dem sådan lige umiddelbart
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Sv: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af Vyffe »

Vagshop.dk håber det er stavet rigtigt :-)
Steffen har dem. Videre i byen hej hej :smile:

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af hot_fifty »

mange tak ja hehe, var også i byen, har stort set ik sovet. bah!!!
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: maling af nederste front og bagkofanger

Indlæg af sussi »

hot_fifty skrev:kan du linke til en shop eller noget? kan ik rigtig finde dem sådan lige umiddelbart
Steffen Vagtech.dk har dem, ellers kan enhver VW forhandler skaffer dem fra dag til dag ca. 100kr. pr stk.
M.v.h. Sussi
Besvar