Så er det måske imorgen at min Lupo kommer hjem igen :)

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
CyberQ
Indlæg: 61
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 19:40
Geografisk sted: 8990 Fårup

Så er det måske imorgen at min Lupo kommer hjem igen :)

Indlæg af CyberQ »

Hej allesammen.

Efter meget lang og trist ventetid, ser det ud til at min lille Lupo kommer ud og ser solen for første gang i år :) Efter den lange og triste historie om hvordan jeg er blevet snydt og lænset for penge, hos Mercari biler i Randers uden at få noget som helst for pengene, kan jeg endelig glæde mig over at Lupoen nu har fået en bedre brugt motor i, og hvis alt går som planlagt kommer den på gaden igen imorgen, så ny krydser jeg fingre for at den kommer hjem imorgen :)

Elsker min lille babyblå diesel ulv :)
Tidligere bil: Lupo 3L fra 2000
Tidligere bil: Polo Bluemotion fra 2012
Nuværende bil: Lupo 3L fra 2003

Reminder to self: Bliv i Lupo!!!

Har VCDS 11.11.3, arbejder i 8250 Egå, bosat i 8990 Fårup.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Så er det måske imorgen at min Lupo kommer hjem igen :)

Indlæg af 383CI »

Det lyder da dejligt at du stadig, eller forhåbentligt igen, bliver glad for bilen.
Hvad med at pusse fdm eller andre på det værksted der har tørret dig på det groveste? Husker sagen som temmelig gotesk, så der skulle da være muligheder for at hente noget af det tabte syntes jeg, men fred med det.
Hvem har fikset den så den (forhåbentligt) virker og kommer på gaden igen?
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar