Iorden pris på Lupo - som jeg så ikke nåede at købe

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Iorden pris på Lupo - som jeg så ikke nåede at købe

Indlæg af Mukker »

Godaften

Self. nåede jeg ikke denne - først spottet idag og en opringning til sælger fortæller at bilen er solgt, den er bare "glemt" fjernet fra g&g.
Øv øv øv.
Så blev jeg ikke lupo ejer i denne omgang.

Men prisen må vel sigers at være iorden ??? (Sælger indikerede at der havde været et afslag).
eller er prisen for lav eller er de fleste priser sat lidt for højt ??

Jeg har vedhæftet annoncen fra G&G som den så ud idag 30/7-2012 for ca. 4 min siden.

EDIT: Jeg kan ikke tilføje PDF
Bilen er fra 2000 har kørt 125.000 og stod til kr. 39.900

Linket til bilen findes her http://www.guloggratis.dk/vw/lupo/annon ... pendlerbil

Jeg har saxet teksten ind.


Perfekt pendlerbil
Pris: 39.900,-
VW, Lupo, 1.2 TDi 3L, Den perfekte pendlerbil i flot grøn metallak til dig, der søger en bil som er billig i drift.

Kun kørt 125.000 km.

Går 24-33 km på literen. Alle service overholdt og fremgår naturligvis af service bog.

Meget velholdt. Ikke ryger, flot kabine i ens gråt mønster, automatgear. Tandrem udskiftet ved 83.000, og har netop gennemgået olieservice. Vægtafgift inklusiv partikelfilter kun 1160 årligt. Holder syn til november 12. Fire vinterdæk medfølger. Med kopholdere.

Sælges udelukkende fordi jeg ikke har kørselsbehovet, og kører alt for lidt i den.

Er netop vurderet ved mekaniker og der er behov for nye hjullejer, to nye bagdæk, et " kødben", en fjeder, bremseskive/bremseklodser foran. Muligt arbejde på bagbremse og hjulcylinder. Bagrudevisker er defekt. Der er en meget lille bule i højre dør, og lidt småridser ved højre forskærm.

Ellers tip top, og der har aldrig været problemer med bilen.

Har ikke længere behov for bil så er ikke interesseret i bytte. Tlf :


Øv, øv, øv
Besvar