Er der mon en flink Lupo Guru i nærheden af Ringsted?

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
rl2000
Indlæg: 4
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 07:18
Geografisk sted: Glumsø

Er der mon en flink Lupo Guru i nærheden af Ringsted?

Indlæg af rl2000 »

Hello

I dag da jeg kørte hjem fra arbejde kørte jeg over et bump og den plastfætter der sidder under motoren(mit bud er for at beskytte motoren mod sten osv?) røg af i den ende side, jeg kørte ikke særlig hurtigt så jeg kunne høre den skrabe hen af asfalten. Jeg flåede den helt af og da jeg efterfølgende startede bilen kunne den ikke komme over de 80.

Jeg har lige søgt lidt på forummet og kan se det kan være mange forskellige ting, men det er jo svært at vide uden en udlæsning fra bilen!

Så jeg tænkte om der var nogle i nærheden af Ringsted som havde sådan et vagcom kabel og kunne hjælpe mig? Jeg bor Sandby/Glumsø så jeg kan humpe hvorend hen det skal være med de 80 i timen ;)

Jeg er mere end villig til at gøre noget selv, mit problem er at jeg er total bilmongol, næh du, stik mig en computer i stedet ;)
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Er der mon en flink Lupo Guru i nærheden af Ringsted?

Indlæg af Vyffe »

Kontrollér lige om alle vakuum slanger er i orden. Jeg tænker især på dem ovre ved vægen ind mod kabinen
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
rl2000
Indlæg: 4
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 07:18
Geografisk sted: Glumsø

Re: Er der mon en flink Lupo Guru i nærheden af Ringsted?

Indlæg af rl2000 »

Tak for tippet, jeg endte dog med at køre ned til Jesper i går, han brugte lige sine skills på den og fandt ud af det var noget el, så han skiftede ledninger(tror jeg) på et kabel der sidder nede ved venstre lygte hvis du står foran bilen. Så spillede den igen :)
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Er der mon en flink Lupo Guru i nærheden af Ringsted?

Indlæg af Vyffe »

Ledninger til MAP-sensor :)

Kendt problem at de knækker! Men godt at du fik den fikset :geek:
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Besvar