God service = VAGshop.dk

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
magnussen
Indlæg: 237
Tilmeldt: ons 7. jul 2010 09:55
Geografisk sted: nordsjælland

God service = VAGshop.dk

Indlæg af magnussen »

Tak til Steffen for hurtig hjælp..

Havde netop købt filterpakke og forhjulsleje til en vens lupo.. kl 16 da vi gik igang med service og rep, opdagede jeg at jeg ikke havde bestilt ny møtrik til trækaksel.. :( :( ...... fat i telefon til VAGshop velvidene at der nok var lukket, men nej Steffen var klar med ny møtrik og den kom med posten næste morgen kl 10..

lupo spinner nu igen.. tak for god service...



(Og nej jeg har ingen interesser i VAGshop) :mrgreen: :mrgreen:
Søren Pedersen ...............vdcs 10.6 ejer....
3390 Hundested
Vw lupo 3l Tdi , 2002, Import, Servo, OEM Fartpilot, ESB, Clås, Elruder, kopholder, Hattehylde, Mørk kabine
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: God service = VAGshop.dk

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg kan også kun anbefale Steffen - jeg har efterhånden handlet hos ham en del gange og også spurgt om priser på diverse ting ;) Altid gode priser, god service og hurtig levering :D
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Sv: God service = VAGshop.dk

Indlæg af MichaelSmed »

Hopper lige med på vognen vedr. ros til Steffen, den mand forstår sgu at yde service! En lille kommunikationsfejl vedr. tidspunkt vi skulle mødes ved værkstedet, hvilket endte ud i at Steffen skyndte sig fra Fredericia, så jeg kunne få mine dele, og jeg nåede mig en lille lur :grin: Og han er altid klar med hjælp og råd, og en rigtig god pris på dele :-)

Sendt fra en tyk og fedtet finger..
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: God service = VAGshop.dk

Indlæg af Sirmikkel »

Jeg klager heller ikke, han er sku altid klar til og hjælpe , har også købt en del gennem ham efterhånden,
havde bestilt en pakning for noget tid siden som ikke dukkede op, ringede ham op og sagde at den ikke var kommet, den klarede han sku da lige og vupti 2 dage senere dukkede der en op. lækkert :D

Mikkel..
Besvar