Positivt nyt fra synshal.

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Besvar
erik1303
Indlæg: 49
Tilmeldt: fre 3. feb 2012 22:17
Geografisk sted: Frederiksværk

Positivt nyt fra synshal.

Indlæg af erik1303 »

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at bestille nye alu + dæk til min A2 3l, til min overraskelse mente min dækmand at jeg hellere måtte ringe til synshallen og spørge om det var tilladt med andre dæk og fælge end de foreskrevne.
Som sagt så gjort, og jo det er iorden så længe dækomkredsen er den samme som de orginale og fælgene ikke stikker uden for skærmkanten.
Han oplyste også af sig selv, at det nu også er iorden at sætte ståltromler på baghjul istedet for de dyre alutromler.
Grunden til at de har "filet" lidt på kravene, er jo at alle biler f.eks. Kia Picanto der står til 23-24 km/l ikke kan overholde det i normal praksis, og der må du jo sætte de hjul på du ønsker, så det er åbenbart også kommet os tilgode, så vi ikke havner i næste afgiftsklasse.

Erik :D :D
Audi A2 3l 2001 pt. 317000 km pr 04/12.
VW 1303 cabriolet 1976
Fiat Punto 60 (reservebilen)
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Positivt nyt fra synshal.

Indlæg af Sirmikkel »

booyaaa sådan der !!! :D :D
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Positivt nyt fra synshal.

Indlæg af sussi »

erik1303 skrev:Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at bestille nye alu + dæk til min A2 3l, til min overraskelse mente min dækmand at jeg hellere måtte ringe til synshallen og spørge om det var tilladt med andre dæk og fælge end de foreskrevne.
Som sagt så gjort, og jo det er i orden så længe dækomkredsen er den samme som de originale og fælgene ikke stikker uden for skærmkanten.
Det er der ikke noget nyt i, sådan har det altid været 8-) Og ja samme omkreds, plus minus en sjat :P :P
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar