Skift af undervogn - øvrige dele?

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Besvar
dippah
Indlæg: 79
Tilmeldt: tors 9. dec 2010 18:50
Geografisk sted: Horsens

Skift af undervogn - øvrige dele?

Indlæg af dippah »

Når jeg skifter til gevindundervogn her inden længe, er der så dele i undervognen som er kloge at skifte, når jeg alligevel har det afmonteret? - Skifter i forvejen bremseskiver/-klodser, men hvad med div. bolte, møtrikker og lejer? Bilen har kørt knap 185.000km og er ellers i generelt god stand.

Jeg har kun muligheden for at skrue på Lupoen i weekenderne, hvilket kræver jeg har alle dele før projekt-start - deraf tråden :)


//Christian
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Skift af undervogn - øvrige dele?

Indlæg af Kim B Olesen »

Tjek lige diverse gummibøsninger i bærearme - der er jo ikke meget ved at gøre støddæmpere og fjedre hårde hvis resten af undervognen er alt for blød - jeg skiftede mine de bagerste bøsninger i bærearmene fordi jeg synes det hele gav sig noget når jeg bremsede og det hjalp også meget ;) Der ligger en guide her viewtopic.php?f=22&t=1025&hilit=b%C3%B8sninger

Mvh Kim
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Skift af undervogn - øvrige dele?

Indlæg af MichaelSmed »

Tårn og toplejer er altid godt :D
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Besvar