kan man indsitlle camber?

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Besvar
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

kan man indsitlle camber?

Indlæg af hot_fifty »

Hej

Jeg skal til at smide en 60/40 undervogn i min Lupo 3L.

Når den så skal til sporing, kan man så indstille camberen eller forbliver den negativ?

I min gamle passat fra 2000, kunne man ikke indstille den og den spiste dæk på indersiden (den var så også sænket meget mere med gevind undervogn).
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
magnussen
Indlæg: 237
Tilmeldt: ons 7. jul 2010 09:55
Geografisk sted: nordsjælland

Re: kan man indsitlle camber?

Indlæg af magnussen »

ja foran ingen problem ... bagpå nej den er fast
Søren Pedersen ...............vdcs 10.6 ejer....
3390 Hundested
Vw lupo 3l Tdi , 2002, Import, Servo, OEM Fartpilot, ESB, Clås, Elruder, kopholder, Hattehylde, Mørk kabine
KustomS
Indlæg: 29
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 23:01
Geografisk sted: Vemmelev

Re: kan man indsitlle camber?

Indlæg af KustomS »

Jeg har ikke studeret spindelen så meget bagpå endnu, men hvis den er lavet som på en fx. Golf 2, så er spindelen boltet på og så kan man lave det lille københavner trick, at lægge en skive mellem spindel og bagbro på de 2 nederste bolte, for at få lidt mere negativ camber :D
Det er selvfølgelig mellem ankerplade og bagbro :P
Til Golf'en findes der vist endda en speciel kile for at lave det helt rigtig, men skiverne er lidt billigere... :lol:
Lupo 3L '02, Passat 3B TDI variant '98 & Toyota Corolla RWD '78
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: kan man indsitlle camber?

Indlæg af hot_fifty »

Kustoms - jeg tænker mere på dækslidtage end en negativ camber hehe.

Tak for info :)
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Besvar