Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl med

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
kato
Indlæg: 85
Tilmeldt: man 7. nov 2011 18:18
Geografisk sted: kbh

Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl med

Indlæg af kato »

Værkstedet tilbyder grundjustering og udlæsning af fejl med bosch kts diagnose apperat for 400kr. Værkstedet ligger i Køge. Der ringes på 20301622 og bestilles tid.
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af Silver »

Må jeg anbefale at du bruger VCDS istedet for bosh tester.

den kan købes for ca 3000hos netech.dk


Morten Moe
kato
Indlæg: 85
Tilmeldt: man 7. nov 2011 18:18
Geografisk sted: kbh

Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl med

Indlæg af kato »

Hvad er forskellen? Og hvorfor anbefaler du den istedet for bosch'en?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af sussi »

kato skrev:Hvad er forskellen? Og hvorfor anbefaler du den istedet for bosch'en?
Lyt til den person, der startede det første specialværksted i Danmark, der kun servicerede Lupo 3L :ugeek:
Fordi det er det eneste der dur.
Med en Bosch, risikerer du fejl og eller manglende udlæsninger.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af Clayton »

Silver skrev:Må jeg anbefale at du bruger VCDS istedet for bosh tester.

den kan købes for ca 3000hos netech.dk


Morten Moe
Har du overhovedet nogen erfaring med ovenstående!?? :-)
Hader FB :roll:
kato
Indlæg: 85
Tilmeldt: man 7. nov 2011 18:18
Geografisk sted: kbh

Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl med

Indlæg af kato »

Hvorfor skal jeg bruge 3000kr på en vcds? Desuden koster en bosch kts langt over det tredobbelte, burde den så ikke være bedre?
magnussen
Indlæg: 237
Tilmeldt: ons 7. jul 2010 09:55
Geografisk sted: nordsjælland

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af magnussen »

en bosch tester er lidt som at skyde med spredhagl....hvor VCDS er en jagtriffel med ziess kikkert... :lol:
Søren Pedersen ...............vdcs 10.6 ejer....
3390 Hundested
Vw lupo 3l Tdi , 2002, Import, Servo, OEM Fartpilot, ESB, Clås, Elruder, kopholder, Hattehylde, Mørk kabine
Watcher@CarTrends.dk
Indlæg: 173
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 00:42
Geografisk sted: Malmø/kbh

Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl med

Indlæg af Watcher@CarTrends.dk »

kato skrev:Hvorfor skal jeg bruge 3000kr på en vcds? Desuden koster en bosch kts langt over det tredobbelte, burde den så ikke være bedre?
Hvis du tror prisen på grejet afspejler hvad det kan så tager du fejl.. Vi har flere gange måtte hjælpe vw med kodning med vores vcds når de ik selv kan med deres 60.000kr VAS tester

Og så et lille tip din "salgsannonce" lyder dybt useriøs efter min mening... Nogen folk tror stadig jo mere mindre skriver jo bedre sådan fungere det bar ik i en digital verden på nettet, der vil folk vide så meget som muligt uden at skulle ringe, det ik engang muligt og sende en mail eller noget til jer jo..


Sent from my Aiiiiiiightphone
Mercedes W221 S550L mit alles som showbil
Audi TT 225hk Quattro som konebil
Ford F-100 1956 Pick up small block custom
VW Touareg 4.2 V8 som familiebil
VW Lupo 3L Facelift, RNS510 Navi, BT Premium,W8 loftlys, MDI, Handskerum, Kopholder, G6 GTI rat, G4 Recaro læder, Orig GTI Bi-Xenon som Pendler bil
Mercedes E320T Avantgarde W210 TIL SALG
http://www.CarTrends.dk Milltek,Eibach,Borla,G.A.S, alt i orig udstyr, navigation til vag biler, Tv free til RNS510 via Flash samt OBD Chiptuning med Landberg Mobilservice
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af Silver »

Hej igen.


Jeg begrunder min anbefaling af VCDS fordi det er det tætteste du overhovedet kan komme på en OE tester. Den kan stort set det samme, bortset fra online forespørgsler.

Jeg har genne de sidste mange år (siden 2003) talt med rigtig mange bosch tester ejere, fælles for dem alle er at bosch alt for tit giver mekanikeren forkerte oplysninger når fejlen skal udlæses. Jeg har oplevet at gearkasse styreenhedens potentiometer 2 blive kaldt for potentiometer i kaleche lukke mekanisme. En Lupo med kaleche .. findes åbenbart hvis du spørger Bosch.

For relativt få investeringer kan du komme på banen med et super up to date værktøj, brug evt. din bosch tester alle andre biler end VAG biler:)

Morten Moe
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: Værksted tilbyder grundjustering plus udlæsning af fejl

Indlæg af Silver »

:::::Watcher@CarTrends.dk

Du har ret!:) !

Plejer at spørge bosch tester ejere om de snart skal en tur til Møns klint, så spørger de hvorfor... jeg svarere om de så ikke kan tage deres bosch tester med og skubbe den det sidste stykke ud over kanten:)


-Moe
Besvar