Gevind undervogn

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Gevind undervogn

Indlæg af hot_fifty »

Hej folkens

Tænkte på hvordan det kan være at ved nv-autodele der står der ved denne undervogn http://www.nv-autodele.dk/shop/vw-lupo-1-0-1-1392p.html

at den passer på stortset alle lupo modeller inkl. 3L.

Så hvis man ser denne på ebay http://www.ebay.de/itm/V-MAXX-Gewinde-S ... 2391wt_905

og for den sags skyld en masse andre undervogne, så står der ofte alle lupo excl. 3L

Hvordan kan det være at nogle passer på flere af lupo typerne mens andre ikke gør?

Håber nogen har et godt svar :)
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: Gevind undervogn

Indlæg af hot_fifty »

Kan det være noget med at de undervogne, hvor der står excl. 3L, at de ikke kan godkendes med bilen men at undervognen fint passer på?
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gevind undervogn

Indlæg af SVK »

hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: Gevind undervogn

Indlæg af hot_fifty »

ja har se tråden, synes ikke den svare 100% på mit indlæg, men køber bare en undervogn som er til 3L, så jeg sikker på der er det rigtige tüv papir med
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gevind undervogn

Indlæg af SVK »

3LMadsen skrev:Jeg har alle dage købt til normal lupo, og de har kostet ca 1500 inkl fragt. Er blevet synet hver gang. Var faktisk ikke klar over at der var en forskel :?
Mit indtryk er at de alle kan skrues på en Lupo 3L, men pga. 3L har en anden egenvægt, så skal papirerne laves anderledes. Derfor bør en synsmand netop ikke godkende en 3L med en undervogn til en alm. 3L. At de så sikkert ofte ikke opdager det er så en anden ting.

Men køb da en af dem der er nævnt i tråden, som netop er godkendt til en 3L. Så risikerer du da ikke at blive "dumpet" til syn.
hot_fifty
Indlæg: 326
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 21:54
Geografisk sted: Århus

Re: Gevind undervogn

Indlæg af hot_fifty »

jep. gør jeg også.

Super så fik jeg det på plads, har nemlig undret mig
VW Lupo 3L fra sidst i 2001 (2002 model) i Moonsilver. Kørt 400.000 km. Uden elruder, uden eljusterbare sidespejl, uden fartpilot, unden xenon, uden fyr, uden servo.
OBD Chippet, gevind, tyskerfælge, LED baglygter, Zimmermann 18mm Bremser
Kort antenne, kop- og mobilholder, midterarmlæn, XtremeVision pærer, LED num.lys, LED Loftlys, BSR Luftfilter
Besvar