Påkørt bagfra ... Hvad nu..

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
magnussen
Indlæg: 237
Tilmeldt: ons 7. jul 2010 09:55
Geografisk sted: nordsjælland

Påkørt bagfra ... Hvad nu..

Indlæg af magnussen »

Hey alle..

Den lille fine lupo er desvære blevet påkørt bagfra i dag..

Skaden syner ikke af så meget jeg vil mene en ny komplet kofanger og en ny lygte.. ingen synlige skader på metal (PYHA)..

Men er der noget jeg skal være særligt opmærksom på mht.er der noget inden bag kofanger der er særligt skrøbligt eller ???

Og hvem bør lave den VW eller en helt anden, det er nok ikke så komplext, men jeg vil fandme have lavet et ordenligt stykke maler arbejde.
Søren Pedersen ...............vdcs 10.6 ejer....
3390 Hundested
Vw lupo 3l Tdi , 2002, Import, Servo, OEM Fartpilot, ESB, Clås, Elruder, kopholder, Hattehylde, Mørk kabine
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

Re: Påkørt bagfra ... Hvad nu..

Indlæg af lotus »

Kontakt Jev, han har et samarbejde med en maler.
Jeg fik en skade på min, og jeg fik det ordnet hos Jev, Rigtig flot pladearbejde samt malerarbejde.
Førsteklasses arbejde - kan varmt anbefales

Vh
Jesper
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Påkørt bagfra ... Hvad nu..

Indlæg af sussi »

Gør det selv ;) ;)
viewtopic.php?f=22&t=25
Hvis du er påkørt bagfra, er det modpartens forsikring der skal betale, så er det jo bare at finde et ordentligt værksted/maler i lokalområdet.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Påkørt bagfra ... Hvad nu..

Indlæg af Thore J »

jeg har også prøvet det...

Nu har jeg ikke set din skade, men...

Vær opmærksom på at bagpladen meget vel kan være skadet, samt at bilen kan være blevet skæv, samt at bagklappen også kan have taget skade..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar