Vag-com viser N/A

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
B.B.
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 5. jul 2010 00:09
Geografisk sted: næstved

Vag-com viser N/A

Indlæg af B.B. »

Hej som overskriften siger, så viser blok 2 (der hvor man ser spænding på kobling samt spænding på batteri) pludselig N/A i hele blokken, eller det vil sige at der i blok 2 står 0.00v i felt 1 og N/A i de sidste felter. Det har virket fint før. Nogen der har et bud på hvad der kan være galt ?

Vh BB
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vag-com viser N/A

Indlæg af vanquish99 »

kan være du har lav spænding på batteriet? jeg blev anbefalet f.eks. at pille min radio fra når jeg bruger mit kabel, da jeg ikke umiddelbart har kunne få kontakt til min Auto Trans blok. får bare besked på at controllere ikke svare.

så kan være det er noget i samme dur, du døjer med. som der også anbefales når man f.eks. skal lave grundjustering, så at ha' en billader på systemet. det er vidst noget følsom over for for lav spænding.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Vag-com viser N/A

Indlæg af 383CI »

Pil batteriet af natten over, så sker det Lupoèrne kommer til fornuft. Kan kun tilslutte mig den med at pille radioen af.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Vag-com viser N/A

Indlæg af sussi »

383CI skrev:Pil batteriet af natten over, så sker det Lupoèrne kommer til fornuft. Kan kun tilslutte mig den med at pille radioen af.
Præcis

Ud med radioen.
Af med batteriet natten over.

På med batteriet.
På med en lader.
På med Vag-com
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
B.B.
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 5. jul 2010 00:09
Geografisk sted: næstved

Re: Vag-com viser N/A

Indlæg af B.B. »

Tak for svar !!!

Jeg har nu prøvet at afmontere batteri og oplade natten over,jeg pillede ikke radioen ud da jeg ikke kunne finde de "nøgler" der skal bruges til det.
Men da jeg kan konstatere at jeg stadig ikke kan grundjustere og vagcom melder samme fejl, ja, så må radioen ud.

En sjov ting ,,,, grunden til, jeg ville grundjustere,var at en gang imellem ,når den skiftede til 2 gear ,skete det med et lille ryk og ikke så blødt som den plejer,men efter jeg har ladet på batteriet,så er det væk.

Vh BB
Besvar