teknik servo

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
RNA
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør 24. mar 2018 08:27
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: DK

teknik servo

Indlæg af RNA »

hej, er der nogen der kan fortælle hvorfor jeg ikke kan kommer i kontakt med grubbe 004 i måleblokken, sensor til styrevinkel G85, jeg ville gerne have grundindstillet den, men der er ingen info og jeg har også kodet 40168 ind ??
det er fordi når jeg har drejet skarpt til eks. højre så trækker bilen hele tiden den vej og omvendt til venstre, det er pisse irriterende
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: teknik servo

Indlæg af Atjuh 3L »

Du skal have bilen sporet, den er helt gal!

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: teknik servo

Indlæg af 383CI »

Er du sikker på der er servo på bilen?
Det er der nemlig ikke ret mange der har, og i det tilfælde tænker jeg det er meget oplagt hvorfor du ikke kan komme i kontakt med den sensor.

Men som skrevet, en sporing er sikkert på sin plads, men nu skriver du ikke noget om hvordan problemet er opstået?

Om der er skiftet noget eller foretaget ændringer på noget som helst, umiddelbart ser det jo ikke "bare lige" at bilen får problemer med at rette op.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar