Lupo hopper og brokker sig bvd start

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Randerscity
Indlæg: 15
Tilmeldt: lør 9. feb 2019 20:34
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Randers

Lupo hopper og brokker sig bvd start

Indlæg af Randerscity »

Jeg har en fin lille lupo der er begyndt at hoppe og lyder sig ved start. Efter 2-3 gange forsøg på start hopper den igang. Har i et forslag til hvad årsagen kan være. Faktisk så startede det med at den satte sig fast i gear og ikke ville kører -efter påfyldning af hydralikolie er det problem forsvundet. Det er fornyligt skiftet klodser og skriver på bremser og påfyldt motorolie. Holder godt øje med olie, da den smider lidt.
Håber der er nogen der kan hjælpe med hvori problemet kan ligge
På forhånd tak.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Lupo hopper og brokker sig bvd start

Indlæg af 383CI »

Der mangler nogle informationer for vi kan komme men et kvalificeret bud.
Info på bilen? km stand og servicehisotrik?

Allerførst kig i FAQèn efter sangen, evt. grundjustering først.

Når du har læst lidt om det er du igang, hvis ikke det hjælper er det, jo for det første, ikke problemet.

Så kunne næste bud være en slidt kobling eller et udrykkerleje der er gået til men det kan vi sige mere om efter en beskrivelse af bilen og historikken.
HOW, nu læser jeg at det ser ud som det kunne være motoren der hopper efter start eller?

Hvis det er den der starter op på den måde kunne et bud være trælse dysepakninger.

Så det viser bare hvor vigtigt det er med en uddybende og præcis beskrivelse.

Min 3èr har lige hakket igang, det var fordi den havde været kørt helt og aldeles tør for strøm, så er spændingen ikke stiv nok til præcise koblingssignaler tænker jeg ikke, for har prøvet det før i helt samme format.

Langt de fleste problemer er løst her.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar