udseende på siden

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

På mobilen skal jeg godt nok også trykke 2 gange.
Første tryk viser den lige lidt info, næstetryk kommer man så ind i selve sektionen/forummet.
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

Hvem står for den tekniske del her på forummet?
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: udseende på siden

Indlæg af Kim B Olesen »

Det er KMDTHY der står for det meste af det tekniske som jeg har forstået det :)
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: udseende på siden

Indlæg af Vyffe »

Et andet problem er at de indlæg jeg læser via Tapatalk ikke bliver "læste", hvis jeg kigger via en browser.
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

Hvis man klikker på "Afmærk fora som læst" står nogle tråde stadig tilbage som om de ikke er læst.

Måske forummet kunne bruge lidt hjælp ude fra, eller er det pga. tiden/familie mm. forummet ikke køre optimalt endnu?
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: udseende på siden

Indlæg af ph. »

Har lige prøvet at trykke på afmærk fora som læst
og så fjernede den ALT ....indlæg for over et år som ikke har været blevet læst...
så enten er det ændret siden du skrev, ellers må det være et lokalt problem hos dig
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

Det er på selve forum forsiden, det ser ud som om der er en tråd man endnu ikke har læst, når man så klikker sig ind på forummet, så er trådene godt nok markeret som læst.

Men det er også lige meget nu, for forummet trænger til en "make over" :D
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

reffub skrev:Men det er også lige meget nu, for forummet trænger til en "make over" :D
Ja det synes du, men så synes jeg, at du skal lave et komplet oplæg, og hvis "bestyrelsen" godkender det, så får du selv lov til at lave alle ændringerne på dette forum, under forudsætning af at du er ekspert i phpBB.
Sussi (Boardadmin)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: udseende på siden

Indlæg af reffub »

Du synes måske ikke det trænger til en make over? ;)

Jeg er ikke ekspert, kan kun lidt til "husbehov"men jeg har en makker som nok er en af DK bedste til phpbb.
Han tager lidt for det, men til absolut overkommelige priser, han er webmaster på mit forum.
Sender ham lige en mail om han har tid til at kigge på forummet.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

reffub skrev:Du synes måske ikke det trænger til en make over? ;)
Absolut NEJ
Som det er lige nu, er det perfekt, set med mine øjne, jeg bruger kun PC :-)
(bortset fra at vi mangler Google søgefunktionen)
Sussi
Det er trods alt indholdet der tæller :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: udseende på siden

Indlæg af ph. »

reffub skrev:Det er på selve forum forsiden, det ser ud som om der er en tråd man endnu ikke har læst, når man så klikker sig ind på forummet, så er trådene godt nok markeret som læst.
Ja selv.f. er det på forum forsiden ellers ville den vel ikke slette ALT
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

Kim B Olesen skrev:Også på ipad/mobil ?
Du har ret Kim. Bruger man det nye mobilsite, så første gang man trykker, så vises beskrivelsen af det pågældende underfora....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: udseende på siden

Indlæg af KMDTHY »

reffub skrev:Du synes måske ikke det trænger til en make over? ;)

Jeg er ikke ekspert, kan kun lidt til "husbehov"men jeg har en makker som nok er en af DK bedste til phpbb.
Han tager lidt for det, men til absolut overkommelige priser, han er webmaster på mit forum.
Sender ham lige en mail om han har tid til at kigge på forummet.
Hvis du kan få ham til at hjælpe med at implementere google CSE som vi havde det før, så ville det være super. Der findes allerede nogle extensions der kan gøre det for en, men problemet er jo at vi har en masse henvisninger til http://lupo3lklub.dk/forum/gsearch.php - og da det nye phpbb 3.1.X er opbygget på en anden måde, kan den gamle kode ikke bruges. Jeg har desværre ikke kendskab nok til php til at kunne lave det umiddelbart.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: udseende på siden

Indlæg af Kim B Olesen »

KMDTHY skrev:
Kim B Olesen skrev:Også på ipad/mobil ?
Du har ret Kim. Bruger man det nye mobilsite, så første gang man trykker, så vises beskrivelsen af det pågældende underfora....
Kan man ikke ændre det, evt på ens eget board - jeg bruger altid mobilsite åbenbart :?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: udseende på siden

Indlæg af sussi »

Øverst på denne side, er der et søgefelt, hvor man via Google kan søge i lupo3lklub.dk
http://www.verdensnavle.dk/lupo/link.html
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar