forum låst

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
Besvar
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

forum låst

Indlæg af lotus »

Hvorfor er forummet låst for medlemmer ???
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: forum låst

Indlæg af KMDTHY »

Låst ?? Hvad mener du ? Det er kun guider der er forbeholdt "medlemmer" - men det koster ikke noget at oprette en bruger, så kan ikke helt se problemet ?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

Re: forum låst

Indlæg af lotus »

Jeg var inde og kigge under punktet "generel bilsnak" og under "spørgsmål til VW Lupo", der har KMDTHY et indlæg med 2 links.
Da jeg trykkede på et af disse links, kom følgende besked "du har ikke adgang til dette forum, da det er låst", det forstod jeg intet af, heller ikke hvad det var for et forum der var låst. Dette havde jeg aldrig oplevet tidligere.
Jeg så nederst på forsiden af Boardindekset, der er 3 spalter, 1 med nye indlæg, 1 med ingen nye indlæg, og så 1 hvor der står forum låst. Jeg troede at dette betød at forummet var låst.

Jeg har nu igen prøvet at åbne KMDTHY's links, og nu er der ingen problemer.
Hvad alt dette skyldes ved jeg ikke ???

Det var det jeg oplevede og forsøgte at fortælle og spørge ind til - er der nogen der kan forklare dette ??
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: forum låst

Indlæg af sussi »

lotus skrev:Jeg så nederst på forsiden af Boardindekset, der er 3 spalter, 1 med nye indlæg, 1 med ingen nye indlæg, og så 1 hvor der står forum låst. Jeg troede at dette betød at forummet var låst.
Det er bare info til brugerne.
hvis der er en dobbeltpil i den runde cirkel tv. for et emne så er der nye indlæg.
hvis der ikke er noget i cirklen er der ikke nye indlæg
hvis der er et kryds er forummet låst
Så simpelt er det ;) ;)

Grunden til at du ikke kunne læse det ene af linkene, var at du havde glemt at logge ind, FAQ'en er forbeholdt registrerede medlemmer, og du kan ikke læse i den hvis du er logget ind som gæst.

ph spørger om hvorfor nedenstående forum er låst.
viewtopic.php?f=22&t=14 er ikke et forum, men en låst tråd.
Denne mulighed bruges f.eks. til at lave en guide. Så slipper forfatteren for en masse, desværre tit uvedkommende bemærkninger og indfald, og den der læser guiden, kan koncentrere sig om det væsentlige.
Forslag til forbedringer af diverse guider modtages selvfølgelig med tak, og mange guider bliver opdateret, hen ad vejen.

En lille forklaring:
http://www.lupo3lklub.dk/forum = PHPB = PHP Bulletin Board.
Forsiden=Board.
Boardindex=oversigt over grupper/kategorier.
Grupper/kategorier=specifikke emner indeholdende tråde.
Tråd=samling af indlæg der relaterer til samme emne.
Indlæg= det der står mellem de kraftige linier i tråden.

Rettet 7/12-2010
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

Re: forum låst

Indlæg af lotus »

Tak Sussi for et hurtigt svar
Besvar