lås forum op

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
Besvar
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

lås forum op

Indlæg af Silver »

har lavet en 30 billeders guide med montering af musik i døre men kan ikke få lov at smide den op fra TT ap.. forum låst....

kan en lige låse der op bare lige i 5 minutter så jeg kan smide den op..

ellers går alt materiale jo tabt i min iphooooone,,,,:(


Moe
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:40
Geografisk sted: Køge

Re: lås forum op

Indlæg af yaknudsen »

Jeg gætter lidt her, men kan det tænkes at du forsøger at lægge din guide ind i: "Tech-info, guider og FAQ" :?:

Hvis dette gæt er korrekt - vil jeg henlede opmærksomheden på følgende tekst øverst i det pågældende under-forum:
I dette forum er det kun administratorer der kan oprette indlæg.
Indlæg af almen interesse overflyttes hertil af en admin.
En guide kan altså lægges ind under et af de øvrige under-fora og flyttes "på plads" af en administrator.
Før: VW Lupo 3L 1.2 TDI 2001. Nu: VW Polo 1.2 TDI-CR 6R1-27N BM 2010. Til sjov: Honda NC750XAD 2015.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: lås forum op

Indlæg af Andreasf »

yaknudsen skrev:En guide kan altså lægges ind under et af de øvrige under-fora og flyttes "på plads" af en administrator.
Til gengæld en anelse træls, at man efterfølgende ikke kan spørge ind til et emne, uden at skulle oprette en selvstændig tråd..
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: lås forum op

Indlæg af sussi »

Til Morten:
Du kan bare smide den op i teknik, så bliver den flyttet til FAQ, men det kan også tænkes at billederne er for store, hvis de er det, kan den ikke lægges op. Du kan bare sende den til mig, så skal jeg nok lægge den op.
send den til es(snabela]verdensnavle.dk. :)
Til Andreasf:
Det kan godt være det er træls, men det er endnu mere TRÆLS, at guldkorn i FAQén drukner i dumme og uvedkommende bemærkninger, kommentarer og likes af forskellig slags. :evil:
Og er det ikke lige meget om man stiller spørgsmålet det ene eller det andet sted :?:
m.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar