Audi A2 Video.

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Audi A2 Video.

Indlæg af Henrik L »

https://youtu.be/BTPnQneEtVs

Jeg måtte bare ligge denne video ud. Den fortæller en del om de tanker Audi havde ifm. udviklingen af A2 og i sidste halvdel også specifikt omkring 1,2 tdi. F.eks vidste jeg ikke at der er forskel på hækspoileren ml. 3l og 1,4 TDI. :geek:
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Audi A2 Video.

Indlæg af doktorfrank »

Som talt ud af mit hjerte ... forbløffende så mange lovprisninger og formuleringer, der er helt i tråd med, hvad jeg ofte får sagt, når nogen (alt for sjældent) spørger til en af mine. Det bliver utvivlsomt et samler-objekt.
Tak for henvisningen 8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Supercharger
Indlæg: 109
Tilmeldt: fre 3. okt 2014 07:30
Geografisk sted: Borup Sjælland

Re: Audi A2 Video.

Indlæg af Supercharger »

Interessant.
Da jeg købte min, var jeg irriteret over denne "formel 1" hækvinge.
Tager udsynet bagtil og ren møgsamler under vingen.
Men fandt aldrig ud af hvordan det skrammel kunne afmonteres.
Så videoen viser så, at den vinge er ikke kun "Marketing gimmick" men har en reel funktion. ;)
Begår Civil Ulydighed....
Køre Audi A2 3L.
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Audi A2 Video.

Indlæg af Henrik L »

Hæ hæ. Da min gamle mor så bilen sagde hun den var pæn. Hun nævnte dog, at hun synes den der hækvinge var en anelse ungdommelig til mig og foreslog at den blev fjernet. :lol:

Så nu er jeg på udkig efter nogle terninger i forruden og måske noget undervogns neon...
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
Besvar