Hej med jer
Mit ongoing problem med komfort modulet er nu på et andet niveau - nogen der kan hjælpe mig med hvad der er galt her? Se - for at tilpasse en nøgle til fjernstyring går jeg ind i 46 i vcds - vælger adoption og kanal 21 - vælger #1 - og hvad så? Test er kun aktiv i et sekund eller så efter at jeg har valgt nøglen?? Fejlkoderne mener jeg ikke bør være et problem
Derudover - softcoding - jeg har forsøgt at vælge 0x6730 - det var det forrige modul sat til - men har workshop code nogen betydning her?
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
VCDS og indlæring af nøgler
VCDS og indlæring af nøgler
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: VCDS og indlæring af nøgler
Du skal ihvertfald i tillæringsprocessen trykke på en af knapperne på håndsenderen....
Og så er der en eller anden kanal hvor du kan se hvor mange nøgle der er parret med modtageren. Husker jeg korrekt, kan der maksimalt parres 4 nøgler. Husker jeg korrekt (igen), skal alle nøgler parres i samme læringsprocess.
Ingen talebobler i VCDS fra Netech om fremgangsmåden?
Og så er der en eller anden kanal hvor du kan se hvor mange nøgle der er parret med modtageren. Husker jeg korrekt, kan der maksimalt parres 4 nøgler. Husker jeg korrekt (igen), skal alle nøgler parres i samme læringsprocess.
Ingen talebobler i VCDS fra Netech om fremgangsmåden?
Re: VCDS og indlæring af nøgler
Jo men der skulle komme et felt frem hvor man kan vælge indlæring - men det kommer ikke - skal man først udføre en "login" i forrige menu for at få adgang - eller er det blot nok en mangel i min kina vcds?
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: VCDS og indlæring af nøgler
Det skulle være muligt at "lære" en nøgle, men jeg har aldrig, som I aldrig, hørt om det er lykkes for nogle. Hverken med den ægte eller uægte VCDS
Alternativt kan startspærren slåes fra, så enhver nøgle der kan drejes i tændingen starter bilen.
Alternativt kan startspærren slåes fra, så enhver nøgle der kan drejes i tændingen starter bilen.
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Re: VCDS og indlæring af nøgler
Sorry det er ikke nøglen men fjernstyring til dørlåsen
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: VCDS og indlæring af nøgler
Hej igen
Jo tror nok at det er rigtigt nok - desværre er det nok min China version af vcds der driller mig
Jeg må have fat i en licenseret udgave istedet for det her skrammel
Men derudover - min a2 hat da ikke nogen kontrollere i bagdørene - der er manuel rudehejs og blot centrallås så der sidder da ikke noget der kan kaldes en controller der -som det her Komfortmodul forsøger at snakke med - hvordan fortæller man den at det modul ikke er der?
Sendt fra min CMR-AL09 med Tapatalk
Jo tror nok at det er rigtigt nok - desværre er det nok min China version af vcds der driller mig
Jeg må have fat i en licenseret udgave istedet for det her skrammel
Men derudover - min a2 hat da ikke nogen kontrollere i bagdørene - der er manuel rudehejs og blot centrallås så der sidder da ikke noget der kan kaldes en controller der -som det her Komfortmodul forsøger at snakke med - hvordan fortæller man den at det modul ikke er der?
Sendt fra min CMR-AL09 med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler