chipafstemning a2?

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
Brunswick
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 26. jan 2020 15:38
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

chipafstemning a2?

Indlæg af Brunswick »

Hej!

Jeg kører en Audi A2 og vil gerne have mere magt.

Nu tænkte jeg på chip-tuning. Er dette muligt med en A2?

Hvilke virksomheder er gode? Kan nogen sige noget om virksomheden her: https://www.maxchip.de/

Tak for din hjælp
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: chipafstemning a2?

Indlæg af 383CI »

Søg lidt på det her, det er muligt at chippe en A2èr
Og en chip der vist det du linker til. Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre ved min bil.

Hvis det skal gøres ordentligt skal den "remappes" i styringen, og det er der også mange der kan gøre, hvorhenne?
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: chipafstemning a2?

Indlæg af sussi »

Den du linker til er spild af penge.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brunswick
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 26. jan 2020 15:38
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: chipafstemning a2?

Indlæg af Brunswick »

Jeg skriver her, fordi jeg bor i Aalborg seks måneder om året.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: chipafstemning a2?

Indlæg af sussi »

Brunswick skrev: søn 26. jan 2020 15:41 Hvilke virksomheder er gode?
Prøv at kontakte Skipper her på boardet
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: chipafstemning a2?

Indlæg af CJohansen »

sussi skrev: søn 26. jan 2020 23:00
Brunswick skrev: søn 26. jan 2020 15:41 Hvilke virksomheder er gode?
Prøv at kontakte Skipper her på boardet
Det er vi en del her på forummet der kan tilslutte os. Så fås det ikke bedre.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Besvar