Audi a2 3 l koblingskabel

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
Flammild
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre 7. feb 2014 15:44
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Viborg

Audi a2 3 l koblingskabel

Indlæg af Flammild »

Jeg skal have justeret lidt på koblingskablet på min A2 for at få den grundjusteret korrekt, men hvordan kommer man ned til kablet og får 2 nøgler på for at løsne det? Er der noget der med fordel kan afmonteres for at komme til? Det samme gør sig gældende med gangsteller, skal have nye o-ringe på, men der er jo ikke meget plads. Kan ikke finde en beskrivelse i FAQ.
Audi A2 TDI 3l juni 2001, Antrasit med servo og klimanalæg
Brugeravatar
2a2
Indlæg: 1043
Tilmeldt: fre 2. jul 2010 21:59
Geografisk sted: bredebro

Re: Audi a2 3 l koblingskabel

Indlæg af 2a2 »

du kan faktisk godt med lidt tålmodighed komme til det - noget med nærmest at brække den ene underarm - men hvis du vil gøre det nemt og elegant piller du lige det der luftindtag af som sidder under front-torpedoen - så er det nemt nok at komme til. Og rent faktisk er det ikke så besværligt som det ser ud til eller lyder - af med vindusvisker - af med gummilisten og så kan du trække toppen af - sidder bare klemt ned i en gummiliste op mod glasset - der sidder 2 skruer der holder luftindtaget derunder - dernæst 3 skruer ind mod kabinen - 2 helt til højre og en næsten i midten - så kan du hive det luftindtag til kabinen ud og så er motorrummet faktisk nemt nok at arbejde i - sådan da...
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Flammild
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre 7. feb 2014 15:44
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Viborg

Re: Audi a2 3 l koblingskabel

Indlæg af Flammild »

Tak for svar, kan jeg komme til at skifte o-ringe på slangerne til gangstelleren samtidig? Altså bliver der åbnet lidt mere op så jeg kan komme til eller er der andet der skal af for at komme helt derned?
Audi A2 TDI 3l juni 2001, Antrasit med servo og klimanalæg
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Audi a2 3 l koblingskabel

Indlæg af Atjuh 3L »

Burde være til at klare selv UDEN at pille alt det af!

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Besvar