Leder efter en der vil hjælpe mig med min A2.

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
Mjallo
Indlæg: 10
Tilmeldt: man 5. maj 2014 21:27
Geografisk sted: Nakskov Lolland

Leder efter en der vil hjælpe mig med min A2.

Indlæg af Mjallo »

Ja jeg har stadig ikke fået min A2er fixet, så det behøver I ikke påpege.

Jeg er begyndt at prøve at få mit A2 projekt tilbage på sporet da jeg er begyndt virkelig at mangle den... (skal bruge den til at pendle).

Den har haft det problem at den glemte sin Grundjustering efter 10min og nu kan jeg ikke engang finish justeringen.
Den ikke vil komme videre end STOP! (det ligesom at den ikke kan "mærke" at den er sat i stop) mens bilen både viser det I displayet og at man kan høre relayet klikke når man går fra bak til stop. Den gør også det at den "springer" (-) punktet over uden jeg rør ved gearstangen.

Så jeg ville hører om der er nogen der kender en der måske kunne få det gennemset og muligvis grundjusteret. Jeg vil gerne hjælpe og jeg kan også levere bilen hvis det er. Jeg er på det punkt at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og jeg er frisk på alt.


Ham jeg købte den af havde den på 3Lværkestedet og de sagde at han skulle skifte selve gearstang enheden og det er gjort. Har selv prøvet med den gamle enhed men stadig samme problem.
Besvar