Dæk hos T Hansen

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Dæk hos T Hansen

Indlæg af CJohansen »

Jeg fik i dag 4 stk. af den nye Continental EcoContact 6. Jeg brugte deres prismatch. Fandt den billigste pris online ved en DK webshop, skrev det ud og tog med. Bum 433.- pr. stk.
Monteret, afbalanceret og med nye ventiler, og i størrelse 165/70-14 til A2. 2.171.- i alt.

Min første vurdering er at de er bedre end de gamle Ecocontact 5 der sad på.

Så er der vist ikke flere sunde argumenter for at køre på LingDum gummi.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Dæk hos T Hansen

Indlæg af doktorfrank »

Det er en af de dejlige oplevelser blandt A2 ejere: Vi slipper for argumenter som: Jamn alså da ingn tzvil om, at de der billige koreanerdæk i 235/35R17 ser vildt frække ud, kamansie, især fordi de kræver 4 grader negativ camber for at kunne være i skærmene.
Tillykke med det seriøse valg ... og tak for tippet til at opnå den bedste pris.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: Dæk hos T Hansen

Indlæg af CJohansen »

Jamen selv tak da. Godt jeg ikke er den eneste der finder ungdommens prioritering (til tider umådelige dumhed) underholdende. :mrgreen:
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Besvar