Autoophuggeren.dk/Sørvad autoophug

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Autoophuggeren.dk/Sørvad autoophug

Indlæg af CJohansen »

Ågerkarle af rang kunne man fristes til at sige, men det vil jeg nu ikke gøre, for det kunne jo være de blev sure på det. Så jeg vil bare nøjes med at kalde dem urealistisk hamrende latterligt meget for dyre. Har gang på gang fået priser derfra som ligger ganske tæt på nyt, og i tilfældet om en turbo, var den brugte med ukendt km væsentlig dyrere end en renoveret ombytter. Når man fortæller dem at nyt kan købes til tæt på samme pris, så er beskeden bare et ligegyldigt NÅ!

kan du lide at blive flået, så brug dem endeligt!

Har fundet ud af at handle ved MR i viborg. De har også 3L i massevis, og tager ca. det halve.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Autoophuggeren.dk/Sørvad autoophug

Indlæg af Skipper »

Det er desværre også den oplevelse jeg har haft med dem igen og igen.

Jeg fik en pris på 2500 for en brugt turbo uden km tal, eller andet end OK garanti. Og så skulle jeg selv pille den af................. :lol:
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Brugeravatar
olefredrik
Indlæg: 294
Tilmeldt: ons 1. okt 2014 20:49
Geografisk region: Norge
Geografisk sted: 1389 Heggedal

Re: Autoophuggeren.dk/Sørvad autoophug

Indlæg af olefredrik »

Hva er så MR i Viborg? Kan ikke riktig finne dem i google søg.
A2 1.2TDI VW T4 2.5TDI
"Det eksisterer næsten alltid et valg der fører deg videre"
MartinV
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 22. dec 2020 13:26
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Autoophuggeren.dk/Sørvad autoophug

Indlæg af MartinV »

Måske dem her: http://mr-autolager.dk
Besvar