Rudeskift Hobro/Randers området (bilglasgruppen.dk/ randersbilglas.dk)

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Rudeskift Hobro/Randers området (bilglasgruppen.dk/ randersbilglas.dk)

Indlæg af 383CI »

Hej

Jeg skulle have skiftet rude forrude i 3`eren i forbindelse med syn og tjekkede lidt rundt blandt "de store" og blev, ærligt talt noget skuffet.
Fik skiftet på 2èren i Randers engang for 2k på min arbejdsgivers værksted.
Det kunne så ikke lade sig gøre igen da det ikke er disponibelt så måtte finde ud af noget andet.

Ingen af de store var under 2800 og der var tillæg og dit og dat, værst var dog rudefix der reklamerede med 23xx og først lige til sidst kom der kørsels tillæg på 500 penge.

Kom i tanke om hvem der skiftede på 2`eren og ringe til dem igen.

2k på værkstedet, jeg tager 250kr for at komme op til dig (50km hver vej) ialt 2250kr. BUM!

Hvornår kan du det?

På mandag kl.11

Fint sæt igang.

Bilruden skiftet mandag kl. 12

Befriende enkelt og aftaler der holder, så jeg anbefaler klart bilglasgruppen.dk som består af selvstændige som har hvert deres område.
I det her tilfælde var det Jacob fra randersbilglas.dk der skiftede og jeg anbefaler bestemt ham og firmaet til andre lupofælder der ønsker en god aftale uden alt muligt pjat.

Jacob 53545161
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Rudeskift Hobro/Randers området (bilglasgruppen.dk/ randersbilglas.dk)

Indlæg af sussi »

Sydligste værksted Kolding
Nordligste Ålborg
Desværre ingen på Fyn/Sjælland/Lolland og Falster :-(
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Rudeskift Hobro/Randers området (bilglasgruppen.dk/ randersbilglas.dk)

Indlæg af doktorfrank »

Jeg har gentagne gange benyttet MG Autoglas. Michael er en pertentlig håndværker, der kører med udgangspunkt i Hundested. Han træffes på 20266991, han er billig og jeg har aldrig hørt ordet kmpenge nævnt. 8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Rudeskift Hobro/Randers området (bilglasgruppen.dk/ randersbilglas.dk)

Indlæg af sussi »

Denne tråd er tilføjet i FAQ, så kom gerne med flere input
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar