MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
MNM87
Indlæg: 27
Tilmeldt: søn 28. feb 2016 13:01
Geografisk sted: Vadum

MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Indlæg af MNM87 »

Hej jeg chancen og købte dette billige Koblingssæt til 850kr til min lupo for snart 3 uger siden. Og jeg må sige der er ikke en finger at sætte på det. Det køre uden problemer og der var ingen problemer med grundjustering. Hvor lang tid det virker kan jeg ikke sige noget om men ind til videre er jeg fuldt tilfreds. Gearskiftet, ind og ud kobling køre som en drøm. Jeg kan ind til videre kun anbefale den.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Indlæg af sussi »

Jeg håber du har brugt et originalt føringsrør og udrykkerleje, ellers kan det blive en kort og dyr affære :-)
Billeder hugget fra bl.a. http://www.vagshop.dk/
Vedhæftede filer
foringsror.jpg
foringsror.jpg (14 KiB) Vist 4802 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Indlæg af sussi »

org-uorg.jpg
org-uorg.jpg (410.26 KiB) Vist 4801 gange
slitage-v-uorg.jpg
slitage-v-uorg.jpg (78.61 KiB) Vist 4801 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
MNM87
Indlæg: 27
Tilmeldt: søn 28. feb 2016 13:01
Geografisk sted: Vadum

Re: MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Indlæg af MNM87 »

Jeg har godt nok brugt uorginale dele, men det skal lige siges at udrykkerlejet ligner det originale. Men det må bære eller briste ;)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: MECARM Koblingssæt fra bildeleshop

Indlæg af sussi »

Brug ALDRIG uoriginalt føringsrør, det skaber kun problemer, det er konstateret igen og igen :-(
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar