A2 frontrude til billig pris?

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

A2 frontrude til billig pris?

Indlæg af CJohansen »

Kender nogen de vise sten om hvor man finder en ny rude til A2 uden det skal koste et nyt lån i huset.? Evt. også til selvskift.
Senest rettet af CJohansen tirs 18. apr 2017 21:02, rettet i alt 1 gang.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: A2 rude til billig pris?

Indlæg af ph. »

Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!

Bortset fra det så bør du nok skrive hvilken rude det er du spørger til...
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: A2 rude til billig pris?

Indlæg af CJohansen »

Jeg vil mene det fører direkte til en anbefaling hvis nogen kan henvise til et sted med billige ruder, derfor tillod jeg mig at poste det her, da jeg ærlig talt ikke kan se et andet mere relevant sted. Men flyt det da endelig, hvis det er en øjebæ.

Fair nok jeg glemte at skrive forrude, men nu plejer det jo som regel at være den der smutter i svinget..............

Man skal sa.... køre råddent for at få stenslag i sideruden :mrgreen:
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: A2 frontrude til billig pris?

Indlæg af ph. »

har da før hørt om indbrud ...Den slags foregår sjældent igennem forruden ;)
mit første stenslag i min lupo forrude var en sten som blev slynget ud fra bagdækket (eller nok snarere fra mellemrummet imellem tvill.dæk) på en modkørende lastbil og med den retning og str. som den sten havde var jeg rimeligt glad for at jeg ikke var 30.cm længere fremme da den ramte, for så havde den taget ruden i førerdøren og er rimeligt overbevist om at den ikke var blevet uden for!
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: A2 frontrude til billig pris?

Indlæg af Skipper »

Der er en lille (ikke kæde) glasmand i Herning. Husker ikke lige navnet, men skulle være til at finde.

2200.- monteret
1200.- for en løs rude
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Besvar