Bremserørssamlere fra Biltema

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Bremserørssamlere fra Biltema

Indlæg af Kim B Olesen »

En lille advarsel herfra angående Biltemas bremserørssamlere :(
Sjældent har jeg set noget i så dårlig kvalitet som skal bruges på noget så vigtigt som bremser :shock:
For det første er hullet i dem lige lille nok til stålrørene med maling på, hvilket man jo så først finder ud af når man har skåret bremserøret over og det løber lige stille ned af armene på en :twisted:
For det andet er de lavet af messing i lige tynd nok materiale :? Så når man spænder dem risikerer man at flække omløberen, hvilket jeg selvfølgelig gjorde :evil: de skal ifølge brugsanvisningen spændes mellem 12-14 NM :? Det er sgu ikke nok til at jeg mener det holder tæt :?
Så alt i alt køb nogle andre i stedet - FTZ har nogle der virker til ca samme pris :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Bremserørssamlere fra Biltema

Indlæg af sussi »

Kim B Olesen skrev:Så alt i alt køb nogle andre i stedet - FTZ har nogle der virker til ca samme pris :)
Der må være andre end FTZ der har dem, FTZ er kun for "indviede" de sælger IKKE til privatpersoner. De kræver at der oprettes en konto med tilhørende CVR nr., og hvis ejeren af CVR nummeret bor langt væk fra forretningen, ringer de til ham, for at bekræfte at man har lov til at benytte kontoen, også selv om det er kontantsalg, dette skyldes nok, et en stor del af deres omsætning sker netop til autoriserede forhandlere.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Bremserørssamlere fra Biltema

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg tænker alle har dem ;)
Jeg har bare en kammerat der handler ved FTZ, så det er nemt for mig ;)
Hovedsagen er at i IKKE køber dem i biltema, for det er fandme noget lort og dømt til at gå galt :evil: så tilfældigt skal man sgu ikke omgåes bremser i min verden :?
Besvar