Nye forlygter

Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, respekter venligst dette!
Forumregler
Dette forum er IKKE beregnet til at stille spørgsmål i, men derimod til at dele erfaringer,
respekter venligst dette!
Besvar
Robert
Indlæg: 319
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 07:50
Geografisk sted: Borre Møn

Nye forlygter

Indlæg af Robert »

Der var en tråd herinde med en gut der havde et par brugte forlygter til salg.
Der kom så et link til nogle nye billige forlygter.
Jeg har brugt en time på at finde tråden men den er åbentbart blevet slettet :twisted:
Er der nogen der stadig har linket?
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Nye forlygter

Indlæg af Vyffe »

Autodele24.dk har masser af dem

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Enevoldsen
Indlæg: 94
Tilmeldt: lør 3. jul 2010 22:12
Geografisk sted: 6650

Re: Nye forlygter

Indlæg af Enevoldsen »

Jeg har et link her:
https://www.atp-autoteile.de/group/1030 ... 55/details

Eller hvis de skal være mørke:
https://www.atp-autoteile.de/group/1030 ... 66/details

Jeg har handlet med dem mange gange, det tager nogen gange en uges tid, inden man har varerne :)
2001 Lupo 3L - Sort - Født med Elruder, Fjbt. Centrallås, Elspejle, Elsoltag, Sædevarme, Tågelygter, Højdejust. forsæder - Aerotwin Gti viskere - FK Königsport Hårdhedsjust. Gevindundervogn, Sænket 60/45 - 18" Aez Icon Fælge med 165/35 R18 dæk :-D -SOLGT
Har nu en Polo 1,6 TDI 105 Highline fra 2010
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Nye forlygter

Indlæg af sussi »

Robert skrev:Der var en tråd herinde med en gut der havde et par brugte forlygter til salg.
Der kom så et link til nogle nye billige forlygter.
Jeg har brugt en time på at finde tråden men den er åbentbart blevet slettet :twisted:
Er der nogen der stadig har linket?
Hvis ikke gamle salgstråde blev slettet, vil der nu ligge 3823 af dem til "ingen" nytte, på nær måske én enkelt :ugeek:
Sussi
Ps. Tallet er korrekt, jeg har selv talt dem ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar