Gearskifte Lupo 3l

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Jonasjensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 16. nov 2017 22:38

Gearskifte Lupo 3l

Indlæg af Jonasjensen »

Hej Lupo klup har lig købt mig en Lupo 3l men den driller i gear håber i evt kan hjælpe når jeg sætter det i d køre den fint til 3 så sker der ikke mere som om der ikke er noget 3 gear og går i nødprogram men vis jeg sætter den i manuel kan jeg skifte over 3 men ikke køre i tredje men kan godt skifte fra 4og til 3 men ikke fra 2 og til tredje lig fået ny tryk kugle og grundjustering og der ikke slør i selve gangstiller armen men har 2 fejl i evt ved hva det er
Jonasjensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 16. nov 2017 22:38

Re: Gearskifte Lupo 3l

Indlæg af Jonasjensen »

[quote="Jonasjensen"]Hej Lupo klup har lig købt mig en Lupo 3l men den driller i gear håber i evt kan hjælpe når jeg sætter det i d køre den fint til 3 så sker der ikke mere som om der ikke er noget 3 gear og går i nødprogram men vis jeg sætter den i manuel kan jeg skifte over 3 men ikke køre i tredje men kan godt skifte fra 4og til 3 men ikke fra 2 og til tredje lig fået ny tryk kugle og grundjustering og der ikke slør i selve gangstiller armen men har 2 fejl i evt ved hva det er en hedder 00263 og den anden hedder 00297
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Gearskifte Lupo 3l

Indlæg af doktorfrank »

Desværre er det jo klassisk - det er en knækket skiftegaffel. Midt inde i gearkassen.
Det lader sig lave, men det kræver demontering og renovering af gearkassen. Hvis du kan komme det lidt nærmere med en opdatering af, hvor du er bosiddende, kan vi sikkert finde en hjælpsom Luponatiker. Men billigt bliver det ikke - her midt på Sjælland gøres det næppe under 5.000 kr.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Besvar