Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Besvar
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af El-Lupo »

Bilvoks.dk Roldvej 133, Ladelund 9610 Nørager (Haverslev Nordjylland)

Efter flere har ytret ønske om en gentagelse af afholdelse af piv hyggelig træf, hvilket luner så meget 🙏😊 inviteres I hermed til årets sidste piv hyggelig træf, som jeg planlægger, med Bilvoks.dk.
Træffet er for alle modeller af Lupo, Audi A2 og Seat arosa. 🤗 Hvor I skal huske at, Alle biler er unikke, så hold dig ikke tilbage ligegyldig bilen’s stand.

Og som noget nyt, er det med et nyt tiltag😊 Konkurrencer med præmie overrækkelse 👏 ved afstemning.
Da det kræver mere tilrettelæggelse og planlæggening, er Christina Rex-Jensen friskt hoppet med på vognen, hvilket jeg er yderst taknemlig for og ser meget frem til❤️.
Vi tænker anderledes konkurence med en tvist, men som skal tages med et kærligt smil og et glimt i øjet, og søger ydermere nogen som har lyst til at sponsere en præmie.
Det kunne eksempelvis være modsatte af show and shine, fedest fælge osv. osv. men det vides ikke i nu, så hold jer ikke tilbage og kom frisk med idéer, samt kender I nogen som kunne tænke sig at sponsere en præmie, så send en privat besked, til enten Christina Rex-Jensen eller jeg Celine Bach (el-Lupo).

Vi har allerede fået følgende sponsore: Mesballe autocenter, loop Aars/Løgstør/Svenstrup og Bilvoks.dk

Lidt info:

Vi kan max. Være 65 personer, og jeg har vurderet at vi kan være 30-32 biler på pladsen, det er bare et spørgsmål om fart til parkering for det sidste biler,😉 ej spøg til side. Der ville kunne opstå at der nogen få stykker som ikke ville kunne køre før træffet er færdig.
Se plan oversigten for parkeringsmuligheder.
Ang. hvis der skulle være krav til nogle restriktioner, informeres dette senere.

Da det som sagt er hos Bilvoks.dk, og de er så søde at låne deres grund ud til os, så frabedes der høj musik, dæk afbrænding, tåbelig kørrelse 🙈😅😂, cigaret skodder skal i askebægret, og vi ryder op efter os selv👍 men en masse af super godt humør, og hygge/bil snak er mere end velkommende..

Der vil Lige som sidst være sprit til hænderne, og et toilet til fri afbenyttelse, butikken vil være åben, så der muligheder for at købe forplejninger, til bilen, hvis det lyster, samt der vil være kaffe på kanden, men vil man have andet at drikke (ikke alkohold) så tag noget med, og hvis man har brug for at hvile enden, så vil noget at sidde på måske også være en god ide🤗.

Hvis man medtager kæledyr, skal i lige huske høm høm poser😉 og at de skal føres i snor på grunden😊

Da det som sagt er begrænset med hvor mange biler, og personer vi kan være, bedes I tilmelde jer på nedenstående link. Incl. Hvor mange der er ekstra med i bilen ud over en selv.
Det gøres ved, at når man tilmelder sig med sit navn, skriver “navn+antal” man er ekstra ud over føren. (eks. El-Lupo+1, det vil sige vi er to i bilen)
Jeg giver info når grænsen er nået, for at have ekstra personer med i bilen, ud over føren.

https://doodle.com/poll/trdypxfchpbhds7 ... edium=link

Man melder selvfølgelig fra, hvis man ikke kan alligevel, eller føler sig lidt sløj, har hoste, snue, af hensyn til os andre, så pladsen kan videregives til andre der kan have lyst til at komme, til mig Celine (el-Lupo) over privat besked.

Det er helt fint at have en lille bagagerumsmarkede med reservedele 👍

Jeg vil lige som sidst medbringe en bord Weber grill til fri afbenyttelse, så hvis man har lyst til en pølse eller to Eller noget helt tredje så pak en lille picnic kurv. Tænker vi måske kan være heldig at der også er kage denne gang🙏

Husk selv at tage drikkevare med, hvis I ønsker andet end kaffe.

Hvis gud forbyde det, at der skulle falde et par dråber fra himlen er der på stedet, en klargøring hal vi må benytte, så vi kan stå i tørvejr😅

Jeg vil holde en lille info, ved opstart.

Håber vi ses til en piv hyggelig dag🤗

Bemærk! Politiet har det med, når de keder sig at tage den til Haverslev
Vedhæftede filer
2F0689D8-BAA8-478A-AF23-35EAA43CB00D.jpeg
2F0689D8-BAA8-478A-AF23-35EAA43CB00D.jpeg (827.9 KiB) Vist 2500 gange
7178FCCD-05F7-44AD-92C2-87479A3BC700.jpeg
7178FCCD-05F7-44AD-92C2-87479A3BC700.jpeg (995.82 KiB) Vist 2500 gange
Senest rettet af El-Lupo tors 19. aug 2021 18:51, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af KMDTHY »

Kigger da forbi :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af El-Lupo »

Godt at høre kmdthy👍
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af KMDTHY »

Husk at melde jer til :) :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af El-Lupo »

Så har konkurrence komiteen til træffet den 11/9 holdt planlægning møde, vi er så klar 👍 så husk at melde jer til 🙏 vi mangler bare 3 biler mere, så det kan afholdes, pga. Minimums begrænsning, 🙏
Meld jer endelig til vi kan være 30 biler og er pt kun 12 biler 😊

Der er tre konkurrencer, med små sponsor gave fra: bilvoks.dk - loop fitness - Christina/Celine - masbelle autocenter.
Hilsen
El Lupo og Christina
Vedhæftede filer
471361C0-1B52-4ADE-9154-3DAC04A35F27.jpeg
471361C0-1B52-4ADE-9154-3DAC04A35F27.jpeg (482.58 KiB) Vist 2222 gange
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo, Audi A2 og Seat Arosa træf, lørdag den 11/9-2021

Indlæg af El-Lupo »

Jeg har desværre en trist meddelse, at hvis vi ikke når op på 15 biler inden i morgen kl. 10 bliver vi desværre nød til at aflyse årets sidste træf hos Bilvoks.dk.
Der mangler kun 2 biler, for vi i mål.🙏
Besvar