Reminder: træf på lørdag den 10/7-2021

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Besvar
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Reminder: træf på lørdag den 10/7-2021

Indlæg af El-Lupo »

Godmorgen 😊

En lille reminder om at vi holder træf på Lørdag den 10/7-2021, fra kl 13-17, i Haverslev Nordjylland, ved Bilvoks.dk
Der stadig plads til 9 biler incl. 25 personer mere, og de lover rigtig godt vejr.
Så hvis I kan, så melder jer på linket 👇

https://doodle.com/poll/fd884nss6i4yuutp

Husk: corona pas.


Bilvoks.dk Roldvej 133, Ladelund 9610 Nørager
Så lykkes det at få det hele på plads👍 og håber at vi kan få ligeså god biltræf som sidst.🙏😊
Som forvarslet inviteres I hermed til træf for alle modeller af Lupo, Audi A2 og Seat arosa. 🤗
Husk: Alle biler er unikke, så hold dig ikke tilbage ligegyldig bilen’s stand.

Lidt info: Vi kan være 25 biler, og max 48 personer, på grund af restriktionerne, Så det først til mølle princip.

Da det afholdes på privat grund, hos Bilvoks.dk, og betegnes som en event, skal der Fremvises et gyldig corona pas, på alle deltager. I skal blive i jeres biler, ind til jeg har set dem.
Da det som sagt er hos Bilvoks.dk, og de er så søde at låne deres grund ud til os, så frabedes der høj musik, dæk afbrænding, tåbelig kørrelse 🙈😅😂, cigaret skodder skal i askebægret, og vi ryder op efter os selv👍 men en masse af super godt humør, og hygge/bil snak er mere end velkommende..

Der vil Lige som sidst være sprit til hænderne, og et toilet til fri afbenyttelse, butikken vil være åben, så der muligheder for at købe forplejninger, til bilen, hvis det lyster, samt der vil være kaffe på kanden, men vil man have andet at drikke (ikke alkohold) så tag noget med, og hvis man har brug for at hvile enden, så vil noget at sidde på måske også være en god ide🤗.

Da det som sagt er begrænset med antal personer vi kan være, er det en god ide at man lige melder tilbage hvor mange der er ekstra med i bilen ud over en selv. Det gøres ved, at når man tilmelder sig med sit navn, skriver “navn+antal” man er ekstra ud over føren. (eks. El-Lupo+1, det vil sige vi er to i bilen) Jeg giver info når grænsen er nået, for at have ekstra personer med i bilen, ud over føren.
Man melder selvfølgelig fra, hvis man føler sig lidt sløj, har hoste, snue, af hensyn til os andre, så pladsen kan videregives til andre der kan have lyst til at komme. Det er helt fint at have en lille bagagerumsmarkede med reservedele 👍

Jeg vil lige som sidst medbringe en bord Weber grill til fri afbenyttelse, så hvis man har lyst til en pølse eller to Eller noget helt tredje så pak en lille picnic kurv. Husk selv at tage drikkevare med, hvis I ikke er blevet voksen nok til at drikke kaffe.
Hvis gud forbyde det, at der skulle falde et par dråber fra himlen er der på stedet, en klargøring hal vi må benytte, så vi kan stå i tørvejr😅 Jeg vil holde en lille info, ved opstart. Håber vi ses til en piv hyggelig dag🤗

Bemærk! Politiet har det med, når de keder sig at tage den til Haverslev

Mvh
El-Lupo
Besvar