Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Besvar
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af El-Lupo »

Opdatering den 28 juni 2021😊
Der er pt. 15 biler incl. 21 personer tilmeldt. Der er plads til 10 biler incl. 27 personer mere 👍.
De tilmeldte kommer fra rundt omkring I landet, blandt andet fra Thy, Fyn, Sjælland, næse tippen og det jyske, meeen kan det passe at jeg skal være den eneste kvinde der kommer i en Lupo 🤔🤷‍♀️ så kom frisk drenge/piger/mænd/kvinder, til en piv hyggelig dag😊

Ps: husk at have corona passet i orden😉

Hejsa😊

Så prøver vi og ser om det lykkes 🙏
Efter som jeg syntes det var en succes sidste gang, er jeg så klar til at vi skal prøve igen med et biltræf, samme sted nemlig Bilvoks.dk i Haverslev Nordjylland, lørdag den 10 juli kl. 13-17
I kan få mere info ved at klikke på linket neden under, samt tilmeld jer der.

Lidt info om tilmeldingen og registrering:
- I klikker på linket.
- Scroller ned til der hvor i skriver jeres navn (ved det er
der en bil og føre registret)
- er der flere end føren. Så efter navnet skriver i “ + “ og antal der
vil være mere, end føren eks. “El Lupo+1” det vil sige der er mig
og 1 mere med i bilen.
- husk til sidst at vinge jer af og tryk på den grønne kasse, så skulle I være tilmeldt👍

Der kan være 25 biler, så først til mølle princip 😉
Krydser for at vi måske Er heldig med at Christina er fit til at bage kage, og jeg kan kun sige det er hele turen værd, hvis vi er👍 jeg bager også en ubetydelig lille kage, så jeg Håber vi ses til en piv hyggelig dag.
Mvh
El-Lupo

Nb. portene åbnes først kl 12.45, da der den første time, af træffet, stadig er åbent for offentligheden, til butikken, så man kan ikke komme før og jeg skal nok prøve at komme til tiden denne gang 🙈😅


https://doodle.com/poll/fd884nss6i4yuut ... edium=link
Senest rettet af El-Lupo man 28. jun 2021 10:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af sussi »

Da Doodle spiser 2/3 af den tekst der står over afstemningen, tillader jeg mig at lægge hele teksten op :-)
-
Lupo, Audi A2 og Seat træf den 10 Juli 2021 kl. 13 til 17.
by Celine • 2 days ago • Print
Bilvoks.dk Roldvej 133, Ladelund 9610 Nørager
Så lykkes det at få det hele på plads👍 og håber at vi kan få ligeså god biltræf som sidst.🙏😊 Som forvarslet inviteres I hermed til træf for alle modeller af Lupo, Audi A2 og Seat arosa. 🤗 Husk: Alle biler er unikke, så hold dig ikke tilbage ligegyldig bilen’s stand. Lidt info: Vi kan være 25 biler, og max 48 personer, på grund af restriktionerne, Så det først til mølle princip. Da det afholdes på privat grund, hos , og betegnes som en event, skal der Fremvises et gyldig corona pas, på alle deltager. I skal blive i jeres biler, ind til jeg har set dem.
Da det som sagt er hos og de er så søde at låne deres grund ud til os, så frabedes der høj musik, dæk afbrænding, tåbelig kørrelse 🙈😅😂, cigaret skodder skal i askebægret, og vi ryder op efter os selv👍 men en masse af super godt humør, og hygge/bil snak er mere end velkommende.. Der vil Lige som sidst være sprit til hænderne, og et toilet til fri afbenyttelse, butikken vil være åben, så der muligheder for at købe forplejninger, til bilen, hvis det lyster, samt der vil være kaffe på kanden, men vil man have andet at drikke (ikke alkohold) så tag noget med, og hvis man har brug for at hvile enden, så vil noget at sidde på måske også være en god ide🤗. Da det som sagt er begrænset med antal personer vi kan være, er det en god ide at man lige melder tilbage hvor mange der er ekstra med i bilen ud over en selv. Det gøres ved, at når man tilmelder sig med sit navn, skriver “navn+antal” man er ekstra ud over føren. (eks. Celine+1, det vil sige vi er to i bilen) Jeg giver info når grænsen er nået, for at have ekstra personer med i bilen, ud over føren. Man melder selvfølgelig fra, hvis man føler sig lidt sløj, har hoste, snue, af hensyn til os andre, så pladsen kan videregives til andre der kan have lyst til at komme. Det er helt fint at have en lille bagagerumsmarkede med reservedele 👍 Jeg vil lige som sidst medbringe en bord Weber grill til fri afbenyttelse, så hvis man har lyst til en pølse eller to Eller noget helt tredje så pak en lille picnic kurv. Husk selv at tage drikkevare med, hvis I ikke er blevet voksen nok til at drikke kaffe. Hvis gud forbyde det, at der skulle falde et par dråber fra himlen er der på stedet, en klargøring hal vi må benytte, så vi kan stå i tørvejr😅 Jeg vil holde en lille info, ved opstart. Håber vi ses til en piv hyggelig dag🤗 Bemærk! Politiet har det med, når de keder sig at tage den til Haverslev
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af El-Lupo »

Tusinde tak Sussi, det havde jeg slet ikke set 😅 men jeg kan se at den heller ikke har taget Bilvoks.dk med nogen steder i teksten 🙄
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af KMDTHY »

Æv.... er taget på ferie der :cry: :cry:
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af El-Lupo »

Det er da æv.. ja jeg var så ikke lige helt obs på at vi var helt henne hvor ferie startede 🙈 men mon ikke vi når at afholde en på sensommeren 😊
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af El-Lupo »

Lidt sent men 🥴 men tusinde tak for en super fantastik træf, hvor vejret var med os🙏
Tusinde tak til jer der havde mulighed for at komme, især med jeres gode humør, hvor der blev shoppet, snakket, grinet og hygget til ug😊

Der blev grillet og spist masser af kage, hvor Christina var gået all in og havde bagt 75 cup cake😳.
Jeg havde vist prøvet, selvfølgelig ubevidst, at tage livet af en anden fra træffet, ved ikke at fjerne tandstikkerne fra den kage jeg havde bagt🙈😅 det beklager jeg dybt og undskylder 😊

I år var der to fra Sjælland der tilsluttede os, hvilket vi bestemt kan sige var mega stort og skide hyggeligt.

Michael kom som håbede, med julebilen, dog i dagen anledning, i en anden kostume 🙈👍😂 han havde vist også gjordt sig rimelig bemærket på motorvej, med at kortvarigt at tage en A2 med på anhængertrækket 🙈😅😂 eller undskyldningen lød nu på at det var A2 (Morten) der kiggede på damer 🤔😂

Ibbermand fremviste lidt af han geniale udvikling af dele, så vi kan holde bilerne kørende, da delene ikke kan fremskaffes mere. Det må siges at være yderst professionelt udført og virkelig gennemtænkt, hvor noget af det vist kan overleve længere end bilen selv👍

Under tragteringen af maden fik Robert en hilsen fra himmelen, som var små 20-30 cm fra at ende som dressing på hans pastasalat 🙈😂😂
Irene fandt gudskelov ud af hvor træffet blev afholdt og hun kom 🙏 ellers var hun nok endt i langbortistand.
Der ud over havde vi også glæden af at have ekstra selvskab i form af en bette pivdyr aka saga❤️
Det var bare lidt af alt det der skete😊

Så min konklusion er bestemt jeg klar med at afholde et træf mere, start september, hvis I er?
Rigtig god sommer fra El-Lupo
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af Atjuh 3L »

Lyder som en rigtig hyggelig dag.

En skam der er så langt til Jylland.

Hvilke dele er blevet “genopfundet”?
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo. Audi A2 og Arosa træf lørdag den 10 juli kl. 13-17

Indlæg af El-Lupo »

Det var det bestemt😊
Uh kan ikke huske hvad de forskellige dele hedder 🙈 men ved ibbermand kan svare på det, så jeg håber han ser det her🙏 Men noget med en klips som er udgået, adapter til trykkugle, osv.
Besvar