Forespørgelse om interesse for træf.

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Besvar
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

Hejsa mænd og kvinder.🤗
Lægger det også lige op her 😉
Jeg har en forespørgelse, om i kunne have lyst til at mødes, til et lille træf nogle timer, når der bliver åbnet op for at vi må? selvfølgelig med de retningslinjer der er🤗
Jeg har været ude hos bilvoks.dk omkring Haverslev i Nordjylland, og så at de tilbyder at, man må holde træf hos dem. De enorme flinke og kom med masser af ideer. Som eks. At De tilbyder at vi må bruge deres grund, de åbner butikken og har kaffe på kanden👍 ydermere må vi grille eller han snakkede om at få pølsevognen fra Haverslev til at komme.
Det nemt fremkommeligt fra motorvejen, Hvad siger i til at prøve den ide?
Og hvis det viser sig at være godt, at vi måske kunne lave et par stykker over året, ud over de andre fantastiske tiltag der er.
Kom endelig med ideer osv.
Hilsen el-Lupo Aalborg.😉

Den 29 maj.

Godmorgen, lige en lille Update 🤗
Jeg har snakket med Bilvoks.dk i går, for hvad det ser ud til må vi vist forsamles 30-50 efter 8 juni🤞
De undersøger det lige, samt finder datoer der passer dem, og det bliver en weekend..
samt de, vil finde ud af hvor mange biler de regner med at vi kan være ialt.
Vi bliver de første de skal holde træf for, så det bliver da spændende 🤔😂😂 og det koster gratis 👍
Senest rettet af El-Lupo fre 29. maj 2020 05:39, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af KMDTHY »

Lyder som en super ide! :) :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Campinglarsen
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 14. jan 2020 14:13
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Herning

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af Campinglarsen »

Gerne.
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

Godmorgen, lige en lille Update 🤗
Jeg har snakket med Bilvoks.dk i går, for hvad det ser ud til må vi vist forsamles 30-50 efter 8 juni🤞
De undersøger det lige, samt finder datoer der passer dem, og det bliver en weekend..
samt de, vil finde ud af hvor mange biler de regner med at vi kan være ialt.
Vi bliver de første de skal holde træf for, så det bliver da spændende 🤔😂😂 og det koster gratis 👍
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af 383CI »

Jeg vil bestemt også bakke op. Der er jo, meget desværre, kommet uheldige omstændigheder ind i billedet i forhold til en sammenkomst på "normale" vilkår.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Speedy3L
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør 30. maj 2020 12:48
Geografisk region: København
Geografisk sted: Trekroner

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af Speedy3L »

Det kunne da bestemt være hyggeligt!
Nu flytter vi desværre fra Aalborg til Roskilde i næste uge, men hvis det falder sammen med andre arrangementer, kan det da ikke udelukkes at Speedy 🚗 og jeg vil kigge forbi 😋
Information om bil og ejer kan findes på: viewtopic.php?f=18&t=8704
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

🆘🆘 opdateret kl 18.30 🆘🆘 (se nederst)

Godformiddag🤗
Så har jeg snakket med Bilvoks.dk. Angående biltræf hos dem 👏Og de har kommet med nogle dato’er de tænker. Datoerne falder på søndage og de har beregnet til at vi max kan være 25 biler på deres plads, for at kunne overholde retningslinierne.
Her er et link hvor vi kan lave en afstemning om hvilken dato passer bedst:

https://doodle.com/poll/ssns7xt83gn83ng7

Ud fra det, tænker jeg at vi finder den dag der er flest der kan og finder et tidspunkt som i vil få besked om.

Kan i have en rigtig god dag 🤗
El-Lupo

🆘🆘opdatering🆘🆘

Lidt praktisk info jeg allerede har nu, og hvad jeg tænker, da der flere der har været i tvivl, så her kommer de!

1. Hele “familien” i Lupo serien er velkommen, dvs. alle modeller i Lupo, Audi A2 og Seat arosa. Samt ligegyldig stand, alle biler er unikke 🥰

2. Det er privat grund, som de er så søde at låne ud til os, så dvs. ingen høj musik, dæk afbrænding, tåbelig kørrelse 🙈😅😂, cigaret skodder skal askebægret, og vi ryder op efter os selv👍 men super godt humør, og masser af hygge/bil snak er mere end velkommende..

3. Der vil være sprit til hænderne, og et toilet til fri afbenyttelse, butikken vil være åben, samt kaffe på kanden, men vil man have andet at drikke (ikke alkohold) så tag noget med, og hvis man har brug for at hvile enden, så vil noget at sidde på måske også være en god ide🤗.

4. Tænker at man sagtens kan tage børn/kæreste/elsker/ kone med, men vi må ikke overskride forsamlings forbudet på 50 mennesker, så det vil være en god ide at man lige melder tilbage hvor mange der er ekstra med i bilen ud over en selv. Når begivenheden bliver slået op.

5. Man melder selvfølgelig fra, hvis man føler sig lidt sløj, har hoste, snue, så pladsen evt. kan videregives til andre der har lyst til at komme.

6. Tænker træffet ville vare en 4 til 6 timer, men jeg ved ikke om der vil være plads til om man kan køre som man vil. Det skal jeg have undersøgt videre, da vi som sagt har en begrænsing på 25 biler og max 50 personer.

7. Angående mad, er der ingen der har meldt tilbage i nu, om der skal bages kage, grilles eller man selv sørger for noget🤷‍♀️ så det ikke afklaret, men kommer forhåbentlig med i begivenheden, ellers så ligger der masse af spise steder fem min der fra, hvis man kan komme ud 🙈😂

8. Tænker der den vil være okay at have en lille bagagerumsmarkede samtidig med reservedele 👍

Det hvad jeg lige pt. Kan komme med og håner når begivenheden bliver slået op, at i har lyst til en rigtig hyggelig dag.
Senest rettet af El-Lupo ons 10. jun 2020 21:23, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af KMDTHY »

Vi plejer at være 10-15 biler. Så tror ikke det bliver et problem. En hurtig pøls er da altid hyggeligt. Men hvem skal betale, det er spørgsmålet. Så skal man jo forsøge at samle lidt penge ind. Vi plejer at give en lille skilling til Kim som plejer at holde træf i det nordjyske. Han plejer at stå for pølser, kaffe og kage :) Det er jo typisk voksne menensker der møder op, så der er ikke krævet noget ind på forhånd, bare en gentlemans agreement at man giver lidt til arrangøren.

Nu ved jeg ikke hvilke faciliteter som de har hos bilvoks, om der står grill der kan benyttes osv.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
HamSjelv
Indlæg: 1838
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af HamSjelv »

Det ku' være rart at læse at en del af det kontigent 'vi' engang har betalt til klubben kunne dække pølse og ølvand til sådan et arrangement...

Er de 30tkr. stadig bare 'væk'?
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

Ja har været til mit første og eneste træf hos Kim og det var så hyggeligt.. og som du skriver stod han jo for det hele, og tænker det kan jeg godt, men der er ingen grill. Det skal vi selv have med osv.. men jeg vil ikke lægge pengene ud..
Gud har der været en kasse man betalte til, gør man det stadig?

Jeg har forresten opdateret opslaget.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af sussi »

El-Lupo skrev: ons 10. jun 2020 17:42 Gud har der været en kasse man betalte til, gør man det stadig?
Det har der været for over 15 år siden, men den er åbenbart forsvundet ud i det blå :roll: :cry:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

Okay det vidste jeg ikke🥴 det havde da været dejligt hvis man havde haft den😉

Lige et spørgsmål, hvordan kan man bare svare tilbage eks. På et af svaret på en andens person svar uden at svare på hele oplægget ?,
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af sussi »

5.jpg
5.jpg (58.65 KiB) Vist 8022 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
El-Lupo
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 10. jun 2019 21:09
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af El-Lupo »

Tak for svar sussi😉

Ellers så vil jeg bare informere at jeg har lavet et nyt indlæg, med dato på træffet 🤗
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Forespørgelse om interesse for træf.

Indlæg af KMDTHY »

HamSjelv skrev: ons 10. jun 2020 14:35 Det ku' være rart at læse at en del af det kontigent 'vi' engang har betalt til klubben kunne dække pølse og ølvand til sådan et arrangement...

Er de 30tkr. stadig bare 'væk'?
Det korte svar må være, ja. Jeg har aldrig set de penge.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar