Lupo 3L træf..?! 2011

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Lupo 3L træf..?! 2011

Indlæg af Thore J »

På opfordring af Sussi opretter jeg hermed en tråd vedr. evt. Lupo-træf..

Der har været lidt snak om at lave et lille Lupo 3L træf..
Formål at samle de små fine biler, udveksle fif, erfaringer, sparke dæk, og få sat ansigter på de forskellige personer herinde fra

Jeg har stedet på Fyn, vi kan låne ganske gratis.
Masser af plads, Lokaler, toilet, bar (billigt eller gratis hvis man selv har drikkevarer med), køkken osv..mulighed for overnatning hvis man ønsker det..
der er også mulighed for at overnatte enten i eget telt eller indendørs sammen med andre

Jeg vil gerne arbejde videre med det, og jeg kan også godt arrangere osv.
Men jeg vil lige lodde stemningen, så hvis man er interesseret så svar venligst på nedenstående spørgsmål.
Dette er ikke en tilmelding, blot for lodde stemningen 8-)

Tidspunkt (forår/sommer/vinter) ?
Skal der være et skrue-selv-indlæg ?
Ønsker man adgang til værksted/lift?
Skal der være en fællestur?
Tidsmæssig udstrækning dagsarrangement eller dag og aften?
Er man interesseret i at blive til aften og spise sammen - vi laver selv mad = biligt og hyggeligt :D ?
Andet??
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
bobleren
Indlæg: 62
Tilmeldt: lør 11. dec 2010 20:41
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af bobleren »

Selvfølgelig skal der være et fælles cruise! :) hæhæ, jeg forstiller mig at cruise i en lang række i begge spor på motorvejen med 100 km/t og grine ad de folk der bruger masser af penge på benno :P
ej joke :)
Volkswagen Lupo 1,2 Tdi 3L '02
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af ph. »

Tidspunkt (forår/sommer/vinter) ? Kommer vel an på Hvad "træf" indebærer ...Hvis det "bare" er spark dæk og drikke sig i hegnet til høj musik efter en halv grillet gris så er det vel ok med et vintertræf ;) ellers vil jeg nok mene at Maj eller aug/sept. er at foretrække
Skal der være et skrue-selv-indlæg ? Hvis der er adgang til indendørs faciliteter så et evt. regnvejr ikke ødelægger planlagte aktiviteter så ku det være ok med noget gør det selv selv
Ønsker man adgang til værksted/lift? ja hvis der skal være gør det selv selv indlæg...
Skal der være en fællestur? S.Følig ...Øko ræs på tid
Tidsmæssig udstrækning dagsarrangement eller dag og aften? Weekend hvis det er noget der skal ha tilslutning fra Sj.
Er man interesseret i at blive til aften og spise sammen - vi laver selv mad = biligt og hyggeligt ? Giver vist lige som sig selv hvis det skal være et weekeend arrangement ;) men ellers tror jeg stadig der er tilslutning til et spis hvad du kan arrangement ;)
Andet?? Gæt en (15-25 stumper fra en Lupo) reservedel... Hvor på bilen sidder de og hvad er deres funktion ;)
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af SVK »

Rigtigt godt initiativ!

For lige hurtigt at svare på dine spørgsmål:
1. Tidspunkt: Nok bedst med forår/sommer, så vi kan være ude og sparke dæk. Også hvis man skal bo i telt.
2. Skrue selv: Det syntes jeg er en rigtig god idé. Bare lidt roden med at kontrollere lidt hydraulikolie, justere lidt håndbremse eller andre småting, som vi kan komme til at lave uden for meget bøvl.
3. Lift: Hænger lidt sammen med 2. Hvis der er mulighed for det, så vil det da være lækkert, men det er bestemt ikke en deal-breaker :)
4. Fællestur: Selvfølgeligt!
5. Hvis der skal være tilslutning lidt længere fra, så er det nok bedst, at det som minimum bliver med én overnatning. Det kan man jo også evt. vælge til og fra, som folk nu har lyst til, hvis det kunne arrangeres.
6. Se 5.

Jeg vil i hvert fald gerne deltage, hvis det ellers kan passe i kalenderen :)
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af 383CI »

bobleren skrev: grine ad de folk der bruger masser af penge på benno :P
ej joke :)
Så vil jeg sgu også med, men så bliver det med Lupoèn på en auto trailer efter Elektraen alene for at udtrykke min foragt for co2 hysteriet og i protest mod benzinpriserne. Hvis "vi" trækker den lidt vil jeg satse på den anden også køre og finde en pilot til den også, så kortagen kan blive ført an med et forbrug på 2-3 km/l samt en udstødning med så mange vitaminer i luften at mindst de 3 første Lupo`s kan køre, alene på den tilbageværende næringsværdi.

* SKrevet med stort glimt i øjet, af mig med 300k km. på bagen i en Lupo som jeg er super glad for.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

3L Træf

Indlæg af Sirmikkel »

Hey allesammen , nu er alle så småt begyndt og holde div træf osv da vejret er blevet lækkert, så derfor må det vel også være 3L klubbens tur snart ?

Hvordan ser det ud med folks lyst til at holde sådan et event ?
har skrevet en besked til "Thore J" herindefra da han vist kunne skaffe et sted vi kunne være , så afventer svar fra ham.

Men hvornår syntes folk det skal være osv. og hvad skal træffet indeholde ?


Mikkel Kring.
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 3L Træf

Indlæg af Clayton »

Sirmikkel skrev:Hey allesammen , nu er alle så småt begyndt og holde div træf osv da vejret er blevet lækkert, så derfor må det vel også være 3L klubbens tur snart ?

Hvordan ser det ud med folks lyst til at holde sådan et event ?
har skrevet en besked til "Thore J" herindefra da han vist kunne skaffe et sted vi kunne være , så afventer svar fra ham.

Men hvornår syntes folk det skal være osv. og hvad skal træffet indeholde ?


Mikkel Kring.
Glem det... har prøvet mange gange, siden 2004, Lupo-folket er nogle sparegirse (på den gode måde) så det skal ikk koste noget, prøv at lokke med nogle gratis forhjulslejer, eller lej en pølsevogn :-) Held & Lykke
Hader FB :roll:
Brugeravatar
zackojensen
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 27. jul 2010 15:06
Geografisk sted: Mariager

Re: 3L Træf

Indlæg af zackojensen »

Jeg er klar
Har Ross-tech vcds
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

3L Træf

Indlæg af hare »

Jeg er også frisk :-)

I Odense har vi en tank, kaldet "streg-tanken" her mødes alle unge og andre interessseret hver lørdag aften i sommeren inden de køre ud og brænder dæk :-) tankens ejere har tilladt dem at stå der, fra lørdag aften kl. 18 til de køre hjem. Så her kunne vi sikkert godt få lov til at være. Bare et forslag! :-)
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: 3L Træf

Indlæg af Sirmikkel »

Clayton : arhh , har kigget et andet indlæg og der er en der tilbyder et gratis sted og være ? :arrow: hvor har du foreslået det kunne være da du har forsøgt at få et træf på benene ?
viewtopic.php?f=29&t=583

zackojensen : super, ;)

hare : yep i know vi snakkede sammen ang den der hattehylde, :D
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af KMDTHY »

Clayton ville altid i drive-in bio og se kærligheds film :lol: :) :D Det lykkedes da også nogle gange så vidt jeg husker ? :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af Sirmikkel »

KMDTHY - hahaha ,,,,


Alle sammen - Jeg har idag d 25/4 været ude og mødes med "Thore J" ved det sted han kunne leje kvit og frit, og der må jeg godt nok sige, det er lækkert, der er toiletter , gildesal, masser af plads udendørs/indendørs, stort græs areal med kæmpe scene til, mulighed for overnatning, der er kort sagt alt hvad vi skal bruge, det eneste der mangler er en lift til den der vil under ulven og "show and tell"

derfor syntes jeg vi snart skal have gang i noget , ?

Mikkel Kring...
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af Clayton »

KMDTHY skrev:Clayton ville altid i drive-in bio og se kærligheds film :lol: :) :D Det lykkedes da også nogle gange så vidt jeg husker ? :)
HAHA.... JAJA, meeennn der var også tid til at sparke dæk, da jeg sørgede for at vi kom ind før de åbnede! :-)
Hader FB :roll:
Møller
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 2. apr 2011 20:17
Geografisk sted: Næstved

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af Møller »

Jeg er også superfrisk... Især på konvojkørsel.. Griner
Vw Lupo 3L, Årgang 2002, Km. 247000, Klima, Servo, Armlæn, Vindafvisere, Tonet bag og sideruder, Fjernbetjent centrallås, Kopholder, Gti bagbeklædning... Ønsker: Fartpilot, Elruder, Handskerum, Oliefyr, Tågelygter, Hækspoiler, Komfortblink, W8 loftlys...
3L ja tak
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons 13. apr 2011 08:23
Geografisk sted: Præstø

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af 3L ja tak »

go :idea:

Hvis kalenderen siger OK.
Bundgas med en kold motor er lige som sex med en mor, helt OK bare det ikke er ens egen.

Biler. Audi A2. + 2 Saaber 93B 1959 og 96V4 1967 Austin mini 850 1965 samt 2 BMW Isetta 1959.
Motorcykler.Honda PC800 + 5 Veteraner.
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af Sirmikkel »

Jo Jo der drysser fler og fler til, det er rart og se , men hvad er folks stemning for at det bliver holdt på fyn på dette sted : http://www.exterminators.dk/index.html , under knappen "Klubhuset" kan man se hvordan der ser ud indvendig,

Jeg har selv været derude og mødes med Thore J personligt og det er perfekt til træf, og så kunne det "lejes" kvit og frit... ;)

Mikkel Kring...
Brugeravatar
JohnnyP
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 17:55
Geografisk sted: Lolland - Nakskov

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af JohnnyP »

Er ideen med et træf gået i vasken? Jeg er helt frisk hvad enten det bliver den store forkromede udgave med overnatning og det hele eller en lørdag eftermiddag på en rasteplads. Det er altid fedt at møde ligesindede :)
Lupo 1,2 tdi 3L, 2001, 248000km
Kører fra Nakskov til Ishøj hver dag - 330km eller 90000km pr år.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af sussi »

En af mine venner, Jens fra vwnettet.dk er ved at stable at træf på benene, det kommer til at foregå på Campingpladsen ved Rødby i weekenden uge 28/29 til næste år (med forbehold for ændringer). Træffet bliver for ALLE og varer fra fredag til søndag, der er mulighed for overnatning på Campingpladsen, eller man kan komme og gå som man vil. Man kan købe mad eller selv medbringe, så der er vide rammer for arrangementet. Vi kunne måske lokke VAGtech.dk og Roed-Birk (solfilm) til at komme og sælge noget på "supertilbud", eller levere bestilte varer, så man sparer portoen ;)
Mere følger når jeg får flere informationer.
Langtidsplanlægning er bedre end ingen planlægning :lol: :lol:
Vi kunne selvfølgelig også mødes en lørdag i august i år i min garage til en gang grillede pølser og en kande kaffe, hvis der er stemning for det, for Sydsjælland, Lolland og Falster er jo ved at overtage betegnelsen "LUPOLAND" (undskyld til jyderne, det skylder jeg, for jeg er selv jyde ;) ;)
Hvad synes i om det??
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
JohnnyP
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 17:55
Geografisk sted: Lolland - Nakskov

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af JohnnyP »

Som sagt. Jeg er frisk :)
Lupo 1,2 tdi 3L, 2001, 248000km
Kører fra Nakskov til Ishøj hver dag - 330km eller 90000km pr år.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Lupo 3L træf..?!

Indlæg af jesperaalborg »

tja ja træf er lige som gledet ud i sandet med lupoerne og hvorfor? fordi ingen gider lave det.
Jeg har været med til at lave flere lupo træf men interressen fra folk døer ud hvis de skal lave noget.
Da vi havde lupo træf foregik det således:
Overnatning på campingplads fra fredag til søndag.
Morgenmad og frokost var betalt af klubben lørdag og søndag.
Besøg hos VW forhandler et lokalt sted, vi har været over det meste af danmark.
Klubben gav 5000 dk kr til træffet, så havde man de rammer at holde det for.
Øko tur med spørgsmål som skulle besvares, sponsor præmiere til dem som vandt.
Egen betaling for overnatning.
Pris pr bil ca 200-300 kr for at deltage.
Der skulle være et eller andet man skulle ud at se som ikke havde med biler at gøre, vi har set: Blomsterpark, galleri, bunker museum, vikinge museum, mini by o.s.v. faktisk et sjovt indslag idet jeg ikke selv ville besøge nogle af de steder hvis ikke vi havde lupo.
Jeg er selv ivirg bruger på www.vwnettet.dk og er medarrangør af danmarks størreste træf for lutkølet vwèr : http://meninbugs.dk/summermeet/
I år var vi 370 til spisning!!!.

Jeg stiller gerne min hjælp til rådighed hvis der er nogle at Torden skjolds soldater her inde som vil bruge tiden og energien på at lave et træf?

mvh jesper
Det er sjovt at a
Besvar