Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Besvar
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Brabus »

Hejsa. Jeg er ny her, og har for nyligt anskaffet mig en super velholdt Lupo 3L

Jeg er i forvejen bil nørd/entusiast tidligere og stadig med min Mercedes W124 Brabus (124forum.dk) hvor jeg plejer at komme på Roskilde havn hver Torsdag hvor det er samlings sted for stort set alt med hjul på og der plejer i sommerperioden at være omkring 1000 mennesker og alle parkeringspladser er fyldt op så selv græsset tages i brug.
Det er vist youngtimer klubben der startede med at holde træf der og siden er alt fra nær og fjern støt til.

Så jeg ville høre om nogen af jer her fra forum er bekendt med dette samlingssted og om i har i sinde at dukke op til sommer :P

Jeg har som sagt lige anskaffet mig en koks grå Lupo 3L fra Juli 2005 med kun 123.000 km.
Elruder, fartpilot m. ECO valg indbygget, armlæn, lyddæmpede døre indersiden og bagklap. Ekstra lys i begge sider v. Bagsæde.
Fjernbetjent Webasto oliefyr samt centrallås. Aero Twin viskere, digital kølevandsføler temperatur måler og (P) visning.
Undervogns behandlet, Sony anlæg med andre højttalere både for og bag.
Sorte WV Emblemer. Model emblemer fjernet fra bagklap. (Lupo TDI 3L)
Senest rettet af Brabus man 20. apr 2015 13:08, rettet i alt 5 gange.
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Træf Sjælland

Indlæg af Rasbi »

Det kunne være fedt at mødes på Roskilde havn en aftalt torsdag :D
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Træf Sjælland

Indlæg af Rasbi »

Forresten, velkommen til og tillykke med din nye bil..

Jeg foreslår du omdøber tråden til Træf Roskilde havn. Når du så mener der er en passende dag med godt vejr kan du jo skrive dato, tid og mødested i trådnavnet og give tråden en tur op. Så må vi håbe der kommer mange :D
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Sjælland

Indlæg af doktorfrank »

+1
8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Træf Sjælland

Indlæg af KMDTHY »

Tillykke med vognen. Den lyder sgu til at være fin :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn

Indlæg af Brabus »

Takker :P

Nu jeg jo lidt bilnørd, så jeg plejer selv at møde op så godt som hver anden torsdag :D
Men når de starter op så skriver jeg da lige en reminder og en dato, så må vi håbe vi kan samle en lille dynge af 3L biler 8-)

Jeg plejer jo at møde op i min Mercedes sammen med folkene fra 124forum.dk og vi har igennem nogle år faktisk mødt talstærkt op i form af 8-12 biler HVER Torsdag som nok den største (samling) af ens biler, der er jo også rigtig mange amerikaner biler og Opel klubben og motorcykler ATVere og Ferrari, lamboer, og andet luksus

Så håber vi kan samle en del af klubben her og evt. Smide en video op så man kan se hvor stort det plejer at være :P
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Brabus »

Jeg kom sidste Torsdag og der er allerede et kæmpe fremmøde, også pga. Vejret var fantastisk. :mrgreen:

Så hvad med at se nogle af jer 3L fans og pionere, her på torsdag, så dukker jeg op i min egen lille ulv 8-)
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Qaxius »

Jeg kommer imorgen i min erstatningsbil.
Altså den "nye" 3 cylindrede lillemotorsdiesel, som erstattede min Lupo 3L, da den jo ikke har 5 seler.

Prøver på at slæbe veranen med.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Rasbi »

Måske får jeg også tid til at kigge forbi. Hvor mødes vi? :D
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Qaxius »

Hold øje med de andre Lupoer.
Jeg kører koksgrå Seat Ibiza 6J.

Hvad tid er det?
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Brabus »

Jeg holder i en koksgrå Lupo med matsort VW emblem ;)
P pladsen ved roskilde havn, i er ikke i tvivl om hvor det er, der er stort fremmøde fra alle hjørner af landet i alle slags biler :D det er bare at køre ned gennem parkerings pladsens rækker og finde de ligesindet biler :mrgreen:
Jeg er der fra kl. 18 men folk kommer helt fra kl. 17 og det plejer at begynde og tynde ud igen ved 20/21 tiden.

Der er både paradis is boden samt havne grillen og et pizza hus og nogle (fra bilen af) kaffe barer osv.

Jeg plejer nogle gange at grille på stedet med Mercedes klubben, men vi mødes også tit på en burgerking før vi køre på havnen.

Men jeg er der fra kl. 18 :P
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (69.1 KiB) Vist 13221 gange
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Træf Roskilde havn på torsdag

Indlæg af Qaxius »

Jeg tager bærbar og NEtech VCDS med iaften.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn i dag torsdag kl 18

Indlæg af Brabus »

Ser ud til vejret er med os :mrgreen:
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Brabus »

Husk der er træf igen og hver Torsdag :P

Jeg møder op i min Lupo, indtil jeg får samlet motoren til Mercedes/Brabus dytten, så skal den også på havnen :P

Kom frisk, det bliver stort fremmøde når det er solskinsvejr 8-)
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Brabus »

Nogle der kommer i dag på havnen :?:

Jeg kommer :P
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Atjuh 3L »

Da arbejdet, desværre, tager meget af min tid, har jeg endnu ikke haft mulighed for at komme, men regner da med at der bliver mulighed i løbet af sommeren :shock:

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Brabus »

Atjuh 3L skrev:Da arbejdet, desværre, tager meget af min tid, har jeg endnu ikke haft mulighed for at komme, men regner da med at der bliver mulighed i løbet af sommeren :shock:

Mvh,

Atjuh 3L.
Super.
Håber også der er flere fra forum her i området der finder vejen en torsdag aften :P
Dem som ikke har været der en torsdag og kender det Uofficielle arrangement, vil nok få noget af en afha oplevelse
Der var både live musik og så mange biler og motorcykler at det lignede roskilde kræmmermarked, bare med biler :D
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Træf Roskilde havn hver torsdag kl 18-21

Indlæg af Brabus »

Der er nok mange som har ferie, men jeg vil da møde op på havnen i morgen vis vejret er til det.
Håber flere af jer finder vejen :P
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Besvar