træf kbh/omegn.

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

nogen der er frisk på, og har lyst til at bakke op om et træf i københavn eller omegn? tænker det kunne være noget eftermiddags tam tam med nogen grill pølser, og dertilhørende. med en tilmeldings pris i omegnen af 25 kr pr snude.

jeg bor selv på nørrebro. så har ingen faciliteter. men vil gerne stå for organisering samt indkøb osv. hvis nogen kunne supplere med lokaler/indkørsel. og måske en gril.

det kunne være fedt hvis der var stemning for det, og vi kunne få noget på benene inden minus graderne sætter ind.

hvad er stemningen? :)
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Jurger »

den er jeg da med på. er selv fra nørrebro.

men kan desværre heller ikke ligge indkørsel til.
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Perfekt. Så skal vi bare have nogen flere med. og findet et sted :D
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Morten fra AutoPit i Herlev, har været så venlig at stille hans værksted til rådighed. så nu mangler vi bare at finde dato.
jeg skal nok bage en kage eller nok nærmere fruen, (så den os kan spises) er der en der kan stå for kaffen. og så dropper vi betalingen.

der må da være flere end 3 på sjælland der er med på det her? :D
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Silver »

Claytoooonn!!!!!

Han er nok frisk selvom han mest leger familie far nu:)
Så er der jo DCP (Daneil) og Kenn... så er vi da 6 stykker....


Mon ikke vi finder flere:) vi kunne jo øko tune og lege lidt med optimering den eftermiddag:) er der stemning det shopper jeg nogle nye filer fra Tyskland.


-Moe
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Søren »

Jeg kunne nok os godt være frisk på det:) .Havde jo desværre ik tid da det blev hos hos Sussi :( men regner bestemt os med at dukke op, når og HVIS der skete noget i Havdrup..
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Nu begynder det da at ligene noget :)

så er det bare med hvornår det skal finde sted. :?
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Kim B Olesen »

Silver skrev:Mon ikke vi finder flere:) vi kunne jo øko tune og lege lidt med optimering den eftermiddag:) er der stemning det shopper jeg nogle nye filer fra Tyskland.
-Moe
Hvad er det lige det indebærer ? Det ender da med jeg også bliver helt interesseret :lol:
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Kim B Olesen skrev:
Silver skrev:Mon ikke vi finder flere:) vi kunne jo øko tune og lege lidt med optimering den eftermiddag:) er der stemning det shopper jeg nogle nye filer fra Tyskland.
-Moe
Hvad er det lige det indebærer ? Det ender da med jeg også bliver helt interesseret :lol:

Ja det kunne da være fint hvis jeg ikke var den eneste Nordjyde til stede den dag :D
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg har jo så lidt længere end dig ifølge dit tilholdssted i profilen ;) Men det kunne selvfølgelig være jeg selv skulle holde noget heroppe i det mørke jylland :)
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Søren »

Jeg kunne os godt være frisk på at køre til Nordjylland:)
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Jurger »

Nordjylland??
Jeg håber da stadig dette træf bliver afholdt her i Kbh området. ;) :D
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Kim B Olesen skrev:Jeg har jo så lidt længere end dig ifølge dit tilholdssted i profilen ;) Men det kunne selvfølgelig være jeg selv skulle holde noget heroppe i det mørke jylland :)

det er der noget om. men det ændre ikke på jeg er nordjyde. om ikke andet så i hjertet :D

men jeg er os game på Nordjylland på et tidspunkt.

det må blive det næste vi arangere :)

Men tilbage på sporet.

jeg taler lige Morten om datoen, og så må vi lige lade junge trommerne spille herinde, og se hvad det kaster af sig. :)
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Silver »

:lol: Satser vi på det bliver inden den 20.. jeg skal ud i Europa i en LUPO3L... i noget tid.

Testkørsel for en kunde hehe....!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Vi kan ca alle hverdage så det er bare at komme an:)

AutoPit kjan da godt klare at smide en pose chips og noget sodavand i puljen.. (så mangler vi bare en palle piger en dj og vi har en fest:)

Morten Kenn og Daniel

(AutoPit)
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Clayton »

Silver skrev:Claytoooonn!!!!!

Han er nok frisk selvom han mest leger familie far nu:)
Så er der jo DCP (Daneil) og Kenn... så er vi da 6 stykker....


Mon ikke vi finder flere:) vi kunne jo øko tune og lege lidt med optimering den eftermiddag:) er der stemning det shopper jeg nogle nye filer fra Tyskland.


-Moe
Hehe.... Ja er jo lige her!! og er selvfølgelig frisk :? jeg leger nok mere med både end familien pt.

Hvad med fredag den 21. sååå holder vi en fest :?:
Hader FB :roll:
B.B.
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 5. jul 2010 00:09
Geografisk sted: næstved

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af B.B. »

Melder mig også under fanen, til et træf :mrgreen:
Rottweiler
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 08:20
Geografisk sted: København N

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Rottweiler »

Har lige talt med Morten.. d 21 er vedtaget. ;) og det samme er fest forslaget :D
oem fartpilot, fk gevind undervogn, 16" Dotz mugello fælge, pioneer avh-3200bt, 98 hk.
(igangværende projekter. - sort himmel, omlakkering begge dele kommer til at ske i april)
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af Jurger »

Hvad tid.
Og måske en adresse.

Lyder sku til at blive hyggeligt med fest og det hele. :P
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af ph. »

Jurger skrev:Hvad tid.
Og måske en adresse.

Lyder sku til at blive hyggeligt med fest og det hele. :P
adressen er som følger:
Autopit ApS
Ellekær 5 B
2730 Herlev
B.B.
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 5. jul 2010 00:09
Geografisk sted: næstved

Re: træf kbh/omegn.

Indlæg af B.B. »

Rottweiler skrev:Har lige talt med Morten.. d 21 er vedtaget. ;) og det samme er fest forslaget :D
Møg, jeg må melde fra, da den weekend er booket, i fiskeriets navn.
Besvar