Kan ikke for forbindelse med ECU.

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Kan ikke for forbindelse med ECU.

Indlæg af Henrik L »

Nå - et uheld kommer sjældent alene. Nu kan jeg ikke få forbindelse med ECU'en. Ingen grøn lampe på VCDS... Jeg har prøvet at tage strømmen uden held. Har den smidt data? Jeg har prøvet med to forskellige kabler, som ikke har forbindelse nogen af dem. Nogen ideer.....

Supplerende. Jeg har prøvet at afmontere min Blaupunkt radio uden det ændre noget. Nu sætter jeg lader på og ser om det forbedre tingene
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Kan ikke for forbindelse med ECU.

Indlæg af sussi »

Prøv at hive det ene kabel af akkumulatoren, og hold det sammen med det andet i 5 sekunder, det hjælper somme tider :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Kan ikke for forbindelse med ECU.

Indlæg af Kim B Olesen »

Er lyset en anden farve eller er der ingen lys ?
Kontroller lige sikringer ;)
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Kan ikke for forbindelse med ECU.

Indlæg af Henrik L »

Hej Begge og stort tak for hjælpen.


Jeg har gjort som Sussi sagde mht. at holde batteriledningerne sammen. Og som Kim sagde at gå sikringsboksen igennem for sprungne sikringer...(Er det kun mig som savner de gode gamle Pinol sikringsdage. og er man virkelig nød til at tage dem ud 1 for 1 for at tjekke dem?) Hvorom alting er ser det ud til at der er hul igennem til ECU en og VCDS lyser dejligt grønt. SÅ er der "bare" et kværnet udrykkerleje tilbage at ordne. (Jeg skaffede ellers et SKF leje . hvordan kan det gå så hurtigt?) Nå - jeg sender den til mekaniker - så må han rode med det. :D

Endnu engang tak for Hjælpen
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
Besvar