Koblings problem

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Robert jensen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 11. jul 2014 19:31
Geografisk sted: Hemmed (ved Grenå)

Koblings problem

Indlæg af Robert jensen »

Hjælp endnu et problem min Lupo er begyndt at køre når jeg slipper bremsen så giver den et lille hop og kører og den hugger i når jeg bremser stille ned. Hvad kan være galt? Det virker som den fint skifter gear
Fejlkode 263
Fejlkode 1612
Fejlkode 841
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Koblings problem

Indlæg af 383CI »

Slidt føringsrør/udrykkerleje.

Det er meget beskrevet her hvis du gider søge lidt.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Robert jensen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 11. jul 2014 19:31
Geografisk sted: Hemmed (ved Grenå)

Re: Koblings problem

Indlæg af Robert jensen »

383CI skrev:Slidt føringsrør/udrykkerleje.

Det er meget beskrevet her hvis du gider søge lidt.
Tak for svar det er forhåbentlig ikke lejet da de er ca 1år siden den fik ny kobling og leje. Når den står i tomgang står den og laver små bløde kontinuerlige træk i koblingen.
(Søgte også inden jeg lavede opslaget men fandt ikke noget jeg syntes passede ordentlig med mit problem)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Koblings problem

Indlæg af sussi »

Robert jensen skrev:Når den står i tomgang står den og laver små bløde kontinuerlige træk i koblingen.
Det SKAL den gøre.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Koblings problem

Indlæg af 383CI »

Robert jensen skrev: Tak for svar det er forhåbentlig ikke lejet da de er ca 1år siden den fik ny kobling og leje.
(Søgte også inden jeg lavede opslaget men fandt ikke noget jeg syntes passede ordentlig med mit problem)
Det passer bare forbandet godt med defekt leje/rør. De kan vende forkert eller sidde "næsten" rigtigt, så går de hurtigt til.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Robert jensen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 11. jul 2014 19:31
Geografisk sted: Hemmed (ved Grenå)

Re: Koblings problem

Indlæg af Robert jensen »

383CI skrev:
Robert jensen skrev: Tak for svar det er forhåbentlig ikke lejet da de er ca 1år siden den fik ny kobling og leje.
(Søgte også inden jeg lavede opslaget men fandt ikke noget jeg syntes passede ordentlig med mit problem)
Det passer bare forbandet godt med defekt leje/rør. De kan vende forkert eller sidde "næsten" rigtigt, så går de hurtigt til.
Okay tak for dit svar jeg må igang med at undersøge det nærmere. Beklager ulejligheden
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Koblings problem

Indlæg af 383CI »

Robert jensen skrev: Beklager ulejligheden

HOW HOW, du skal, under INGEN omstændigheder beklage. Vi er her for at hjælpe hinanden, så der er forhåbentligt det vi gør og af lyst og muligheder.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Koblings problem

Indlæg af sussi »

Uoriginalt føringsrør er den sikre vej til koblingshavari, dette gælder også uoriginalt udrykkerleje. :geek:
Sussi
Og gider du så lige opdatere din profil, med hvor i landet du befinder dig 8-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar