Hjælp til grundjustering

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
GnistDK
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 10. apr 2016 13:53

Hjælp til grundjustering

Indlæg af GnistDK »

Hej Alle i herlige Lupo guder

Jeg har lige skiftet min kærestes gearkasse, fra en FLE til FFU, efter hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er det ikke et problem. Og det er også kommet på og alt er kontrolleret, men på prøve turen, skifter den fint op og ned, men så efter 2 minutters kørsel, hakker den og vil ingen ting og går ud. Jeg fik så at vide at det måske kunne løses med en grundjustering. Og efter som Lupo ikke vil komme til hjælpen, så ville jeg høre om der er en der ude der ville komme med hjælpen til lupoen? Den står lige nu inde i københavns lufthavn. Jeg har ladet mig fortælle at værkstederne tager en 400-500 for en sådan justering, og det betaler jeg gerne til den der kan hjælpe mig. Og hvis det ikke virker, tja, så har du tjent nogle penge og jeg skal finde en ny bil. ;-) Så hvis du vil tjene lidt kroner og få en tur i lufthavnen som andre sjældent ser, så fang mig på enogtyve 6 en 8 en ti .

Hilsen en ny lupo roder
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Hjælp til grundjustering

Indlæg af 383CI »

Hvordan hakkede? I motoren eller i koblingen?

Kan motoren starte men bilen ikke gå i gear?

Det kunne lyde som der er for lidt olie på hydraulikken som første, og billigste, langskud.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar